نایلون شیرینگ پک حرارتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نایلون شیرینگ حرارتی

بهتر است بدانید استفاده از انواع مختلف پلاستیکهای محکم و ماندگار مانند نایلون شیرینگ حرارتی به منظور بسته بندی مواد مختلف به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار رایج بوده و این نایلونها امروزه در انواع پک و بسته های مختلف تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

نایلون شیرینگ پک حرارتی

نایلون شیرینگ حرارتی

نایلون شیرینگ حرارتی

امروزه استفاده از وسایل بسته بندی مختلف مانند نایلون شیرینگ حرارتی افزایش یافته است و بسیاری از افراد به منظور بسته بندی مواد مختلف از آن استفاده های گسترده و گوناگونی می کنند.

به طور کلی بهتر است بدانید نایلون حرارتی یکی از محصولات بسته بندی پلاستیکی می باشد که مواد اولیه آن دارای جنس پلی اتیلن می باشند و این پلاستیکها به علت داشتن خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت و همچنین قابلیت چاپ پذیری و استقامت بالا می توانند جز بهترین و منحصر به فرد ترین انواع وسایل بسته بندی برای هر نوع ماده غذایی به حساب بیایند.

این نایلونهای دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگیهای ظاهری و استفاده های خاص خود می باشد به طور کلی دو روش استفاده از پلاستیکهای حارتی به منظور بسته بندی وجود دارد که شامل شیرینگ دستی و شیرینگ تونلی یا اتوماتیک می باشد که به منظور بسته بندی محصولات در حجم پایین از شیرینگ دستی و به منظور بسته بندی محصولات مختلف در ابعاد و حجم بسیار بالا در انواع کارخانجات و شرکتهای تولیدی از شیرینگ تونلی استفاده می شود.

بهتر است بدانید کاربرد این نایلون بسیار زیاد گسترده می باشد؛ از این نایلون به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار و همچنین محافظت کالاها در برابر آسیبهای مختلف استفاده می‌شود به منظور فرمدهی این پلاستیکها می ‌توان از یک منبع گرما مانند سشوار خانگی و یا تونلهای حرارتی در شرکتها و کارخانجات مختلف استفاده نمود و امروز بسیاری از افراد مایل به استفاده از این نایلون ها به دلیل کاربرد و استفاده راحت و همچنین وزن و چگالی کمی که دارند؛ می باشند.

این پلاستیکها با سرعت بسیار بالا می توانند اقدام به بسته بندی مواد مختلف مانند نوشابه و آب معدنی نمایند علاوه بر این امروزه در صنایع خودرو؛ کاشی و سرامیک و در تولید محصولات غذایی مختلف از این نایلونها استفاده می شود.

به طور معمول این نایلونها دارای اندازه و ضخامتهای مختلف و گسترده می باشند که به منظور بسته بندی مواد مختلف می توان از هر کدام از ضخامتهای این نایلونها استفاده نمود علاوه بر این افراد مختلف می توانند با در نظر گرفتن کسب و کار خود از نایلون شیرینگ استفاده نمایند.

از جمله مزایای این نایلونها می توان به امکان چاپ بر روی آن ها و جلوگیری از وارد شدن آسیب به محصولات مختلف استفاده نمود به دلیل مقاومت بسیار بالایی که این نایلونها دارد و در اثر حرارت به راحتی جمع شده و پاره نمی شود از آنها می توان در بسته بندی انواع مختلف سبزیجات؛ میوه مواد خوراکی و قوطیهای رنگ استفاده نمود.

به دلیل اینکه این نایلونها دارای ظاهری شفاف و براق می باشند به راحتی می توان محتویات داخل آن را مشاهده کرد و به همین منظور برای بسته بندی وسایل و تجهیزات مختلف بسیار مفید و مشتری پسند می باشد.

همان طور که می ‌دانید بسیاری از محصولات مختلف ممکن است از کارخانه به یک محیط بسیار دورتر منتقل شده و در طی مسافتهای طولانی امکان آسیب و وارد شدن خسارات به محصولات وجود دارد که استفاده از یک بسته بندی مطمئن و با کیفیت می تواند هزینه و خسارتهای احتمالی را تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد به همین دلیل امروزه در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران از نایلونهای شیرینگ برای بسته بندی در صنایع مختلف به وفور استفاده می شود و به راحتی و بدون مشکل می ‌توان این محصولات را به مسافتهای بسیار دوری ارسال نمود.

به دلیل اینکه نایلونهای حرارتی جزء پلاستیکهای بادوام و مرغوب به حساب می آید می توان به منظور داشتن بسته بندی های جذاب و زیبا برای جذب مشتری و همچنین بازاریابی محصولات مختلف از آنها استفاده نموده و به دلیل اینکه بر روی این نایلونها امکان چاپ انواع طرحها وجود دارد به همین دلیل در چند سال اخیر جزء محبوب ترین و بهترین وسایل بسته بندی به حساب می آیند.

جالب است بدانید پلاستیک حرارتی به معنی جمع شدن؛ منقبض شدن و آب شدن پلاستیک می باشد و در هنگام دیدن حرارت این پلاستیکها به خوبی خود را جمع کرده و می تواند محافظ محتویات داخل خود باشد.

این پلاستیکهای پلیمری دارای چگالی و نقطه ذوب بسیار پایین می باشد که همین امر باعث مقاومت و دوام بسیار بالای آن در برابر کالاهای سنگین شده است این نایلونها می توانند دمای حدود ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد را تحمل کرده و به همین دلیل می توان در پوشش دهی انواع وسایل از آنها استفاده کرد.

علاوه بر این آنها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و با بسته بندی صحیح محصولات می توان از آنها به منظور کاهش فضای اشغالی در مکان های مختلف استفاده کرد.

امروزه در صنایع مختلف به منظور جابجایی اجسام بسیار سنگین و مرتب کردن آنها از نایلون شیرینگ حرارتی استفاده می شود بهتر است بدانید این نایلونها به دلیل ساختار پلی اتیلنی خاصی که دارند کمتر به محیط زیست آسیب می زنند و بیشتر اجزای آنها به راحتی تجدید پذیر می باشد به همین دلیل بسیاری از دوستداران محیط زیست به افراد مختلف توصیه می کنند به جای استفاده از پلاستیک و نایلون های معمولی از انواع نایلون شیرینگ استفاده نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده بهتر است بدانید این نایلون ها دارای انواع تک لایه و دولایه می باشند که بر اساس نیاز و سفارش مشتری تولید می شوند همچنین از آنها به منظور استفاده در صنایع مختلف و استفاده های خانگی مختلف بهره برده می شود.

بهتر است بدانید هر چه ضخامت این نایلونها بیشتر باشد ایزوله سازی و بسته بندی محصول بهتر انجام می گیرد و استفاده از آنها هیچ گونه تاثیری در تغییر طعم مواد خوراکی مانند انواع بطری های نوشیدنی و آب آشامیدنی ندارد.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه شود این است که هر کدام از این نایلونها به دلیل داشتن ضخامت متفاوت قابلیت تحمل دمای خاصی را دارد و قبل از استفاده از آن بهتر است نسبت به ویژگیهای دمایی آن اطلاعات کسب نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید