نایلون حبابدار متالایز قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نایلون حبابدار متالایز نایلون حبابدار قیمت

از جمله محصولات مورد استفاده در صنعت گرمایشی و سرمایشی برای عایق کردن سقف، دیوار و وسایل مختلف نایلون حبابدار متالایز است قیمت که در این فروشگاه اینترنتی برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسبتر از دیگر مکانها است و کیفیت خوبی نیز دارد.

نایلون حبابدار متالایز قیمت

نایلون حبابدار متالایز

نایلون حبابدار متالایز

این محصول به عنوان ضربه گیر لوله های حرارتی، عایق بندی در برابر گرما و سرما، سوله سازی، عایق کردن دیوار، سقف و عایق کردن لوله های موجود در ساختمانها کاربرد دارد، نایلون حبابدار متالایز در موارد زیادی استفاده می شود که موارد نامبرده تعداد اندکی از آنها بودند.

از این محصول برای بسته بندی بسیاری از محصولات آشامیدنی مانند انواع نوشابه و آب معدنی برای حفظ دمای آنها استفاده می شود همچنین این محصول به عنوان یک عایق قوی صوتی، عایق سرما و نور خورشید کارایی دارد نایلون حبابدار متالایز در برابر ضربه بسیار مقاوم است به همین دلیل در جابجایی بسیاری از کالاها به هنگام حمل و نقل برای جلوگیری از ضربه به کالا از نایلون حبابدار متالایز بهره می گیرند.

لایه ای که برای پوشاندن سطح نایلون حبابدار متالایز استفاده می شود یک لایه ی سلفونی به رنگ نقره ای است که یک عایق عالی در برابر حرارت و ضربه می باشد در صنعت غذایی هم نایلون حبابدار برای عایق کردن انواع خوراکی مانند بستنی و کیک به کار گرفته می شود.

در بسیاری از ساخت و سازها از نایلون حبابدار متالایز استفاده می کنند زیرا همانطور که گفته شد عایق بسیار محکمی در برابر نور، حرارت و صدا می باشد، این نایلونها از چند لایه تشکیل شده اند و بسیار جنس خوبی دارند.

کاربردهای نایلون حبابدار متالایز:

بسیاری از کشورها برای جلوگیری از هدر رفت انرژی از وسایل عایقی مانند نایلون حبابدار متالایز به کار می گیرند، این معضل باعث شده است تا بشر به فکر بیفتد و نایلون حبابدار را با لایه ای به نام متالایز بپوشاند تا اثر بخشی آن را چندین برابر کند، نایلون حبابدار متالایز با ضربه گیری بسیار بالا و همچنین عایق بودن در برابر سرما، گرما، نور و صدا به یک محصول پر فروش در چند سال اخیر تبدیل شده است.

هدر رفت انرژی در کشورهای زیادی اتفاق می ‌افتد که این مساله بسیار مهم است و تحقیقات زیادی در این باره انجام شده تا بتوانند راه حلی را برای آن پیدا کنند به همین دلیل از وسیله های عایقی استفاده ، در این باره راه حلهای خوبی ارائه شد که در بین آنها استفاده از نایلون حبابدار متالایز یک پیشنهاد عالی است.

الیاف نایلونی بخش وسیعی از وسایل موجود در خانه و ساختمان را تشکیل داده اند، همین موضوع باعث شده است که نایلونها در دنیای امروزی از اهمیت زیادی برخوردار باشند کاربرد انواع نایلون در زندگی انسانها بیشتر از چیزی است که در ذهن افراد بگنجد به طوری که بسیاری از مشکلات زندگی به وسیله الیاف نایلونی حل می شود.

انواع نایلون برخلاف ظاهر شفافی که دارند مقاومت بالایی نیز در آنها نهفته است به همین دلیل برای بسته بندی و عایق کردن بسیاری از وسایل افراد نایلون حبابدار متالایز را انتخاب می کنند که قدرت آن در عایق کردن بی نظیر است، بسیاری از افراد به نایلون حبابدار متالایز به عنوان یک کالای تجاری نگاه می‌ کنند و تاجران برای مراقبت از محصولات خود در هنگام حمل و نقل و صادرات آنها به دیگر کشورها باید آنها را بپوشانند تا در برابر ضربه و حرارت در امان باشند و این کار با استفاده از نایلون متالایز انجام می دهند.

تفاوت نایلون حبابدار متالایز با دیگر وسیله های عایق کاری مانند پشم شیشه:

بیشتر متخصصان و کارشناسان بر این عقیده هستند که انرژی از دست رفته در منازل، ساختمانهای صنعتی و کارخانه ها از طریق سقف، دیوارها، کف این مکانها و پنجره های آنها می باشد هدر رفت انرژی یعنی اتلاف انرژی از طریق لوله های انتقال حرارت که ممکن است ضرر زیادی را به این تاسیسات وارد کند پس بهتر است با استفاده از نایلون حبابدار متالایز این قسمتها را عایق کرد تا به تاسیسات ضرری وارد نشود و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری شود.

افراد زیادی پشم شیشه را به عنوان عایق کردن وسیله های خود استفاده می ‌کنند اما این انتخاب اشتباهی است زیرا ماندگاری نایلون حبابدار متالایز بیشتر بوده و از نفوذ آب و رطوبت به درون تاسیسات جلوگیری می کند، در صورتی که پشم شیشه با وجود کمترین رطوبت آسیب می بیند و فرسوده می شود، علاوه بر این موضوع نایلون حبابدار متالایز از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از پشم شیشه می باشد به همین دلیل است که باید آن را جایگزین مناسبی برای پشم شیشه دانست.

بسیاری از افراد از نایلون حبابدار متالایز به عنوان یک لوگو برای خود استفاده می کنند زیرا لایه سلفونی که روی نایلون حبابدار متالایز وجود دارد قابلیت چاپ پذیری بالا و باکیفیتی را دارد که این مورد در الیاف پشم شیشه وجود ندارد، الیاف پشم شیشه به هیچ عنوان قابلیت چاپ پذیری را ندارند.

یکی از مزایایی که نایلون حبابدار متالایز نسبت به پشم شیشه دارد این است که می توان این محصول را در ابعاد مختلف سفارش داد، همچنین حبابهای آنها را می توان به دلخواه ثبت سفارش کرد این موضوع کاملاً سلیقه ای است و بستگی به سلیقه مشتری دارد.

این محصول نسبت به الیاف پشم شیشه وزن کمتری دارد و همچنین قابلیت نصب آسان آن نسبت به دیگر محصولات باعث برتری آن شده است به همین دلیل است که افراد زیادی آن را جایگزین پشم شیشه کرده اند و در تاسیسات صنعتی و منازل مختلفی برای کاهش هدر رفت انرژی از آن استفاده می شود.

تمامی این عوامل دست به دست یکدیگر داده اند تا بتوانند نایلون حبابدار متالایز را به عنوان یک کالای پر مصرف به بسیاری از مشتریان معرفی کند و علاوه بر این برای خرید این کالا هزینه کمتری صرف خواهد شد.

نایلون حبابدار قیمت

نایلون حبابدار قیمت قیمت نایلون حبابدار متالایز نسبت به کاربردهایی که دارد بسیار مناسب است، کاربردهای مختلف نایلون حبابدار متالایز باعث شده است تا انواع گوناگون از آن وارد بازار فروش شود که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند، به همین دلیل بهتر است که برای خرید این محصول با مشاورین این بخش که کاملاً با این محصول آشنایی دارند و می ‌توانند جزئیات آن را به خوبی بیان کنند صحبت کنید.

امکان سفارش این محصول در هر ابعادی وجود دارد همچنین مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به هر میزانی سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید