نایلون حبابدار با روکش متالایز

آنچه در این مقاله می خوانید...

نایلون حبابدار متالایز

نایلون های حباب دار محصولاتی بر پایه پلی اتیلن هستند که به ویژه برای محافظت از انواع محصولات در برابر شکستگی و خراش استفاده می شوند. امروزه نایلون حبابدار با روکش متالایز نه تنها در چند بخش برای محافظت از آن در برابر عوامل خارجی، بلکه برای محافظت از محصول در برابر انواع ضربه، گرد و غبار، خط و خش و شکستگی در بسته بندی بیرونی و داخلی استفاده می شود.

نایلون حبابدار با روکش متالایز

نایلون حبابدار متالایز

نایلون حبابدار متالایز

بسته بندی حباب دار متالایز با فناوری حباب مهر و موم شده unqiue ساخته شده است. این امر باعث می شود حباب بسته بندی حباب قوی تر باشد، ماندگاری بیشتری داشته باشد و مهمتر از همه هوا را برای مدت طولانی تری حفظ کند. ایده آل برای زمانی که محصول شما در ذخیره سازی طولانی مدت است یا به سادگی انتظار سفری سخت را دارید، فناوری حفاظت مداوم را برای محافظت عالی تضمین می کند. حباب‌های کوچک روی این پوشش حباب‌دار برای محافظت از اقلام کوچک با حداکثر مساحتی که هنگام استفاده توسط حباب‌ها پوشانده می‌شود، عالی هستند. این پوشش حباب دار متالایز را می توان برای محافظت از محصولات در حمل و نقل، پر کردن فضای خالی یا حتی محافظت از سطح استفاده کرد. فن آوری منحصر به فرد در این حباب همچنین به این معنی است که پوشش حباب را می توان برای کمک به محیط زیست، در صورتی که قابل بازیافت نباشد، دوباره استفاده کرد.

محصولاتی که در کیفیت های مختلف به صورت تک، دوبل، لمینت یا کیفی تولید می شوند، بنا به درخواست در رنگ های مختلف نیز قابل تولید می باشند. نایلون حباب دار یک ماده پلاستیکی شفاف است که تا حد زیادی برای بسته بندی محصولات و اقلام شکستنی استفاده می شود. این حباب ها روی سطح پلاستیک معمولاً مانند نیمکره های خارج شده و پر از هوا هستند که به عنوان بالشتک برای اجسام حساس و شکستنی عمل می کنند. بسته بندی حباب دار در اندازه های متمایز قابل دسترسی است. اگرچه می توانید هر چیزی را با این بسته بندی بپیچید، اما موارد خاصی وجود دارد که باید بهتر محافظت شوند و با دقت بسته شوند.

پوشش حبابدار تقریباً همیشه می تواند مجدداً استفاده شود مگر اینکه به طور قابل توجهی آسیب ببیند. تا زمانی که بیشتر حباب ها آسیب نبینند. بهتر است از نایلون های خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید بارها و بارها از آنها برای حفظ گرانبهاترین کالاهای خود در حمل و نقل استفاده کنید. این موضوع باعث می شود که نایلون حبابدار در مقایسه با برخی از انواع بسته بندی که استفاده مجدد از آنها دشوار است، یک گزینه سازگار با محیط زیست باشد و همچنین می تواند منجر به صرفه جویی بالقوه فوق العاده شود.

نایلون حباب دار سبک است نایلون حباب دار یکی از سبک ترین مواد بسته بندی است. ساختار آن عمدتاً هوا است و برای دوام پلاستیک چند لایه به طور قابل توجهی سبک است. این نایلون ها مواد کاملاً سبکی هستند که می توانند در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کنند، به خصوص اگر آنها را به صورت عمده تهیه کنید. صرفه جویی در مواردی که وزن محصول بر هزینه های حمل و نقل آن تأثیر می گذارد بسیار مهم است. نایلون حبابدار یک ماده بسته بندی هوا است که با تشکیل یک لایه میانی حباب بین دو لایه پلی اتیلن یا فیلم پلی پروپیلن لمینت می شود. بنابراین، نایلون حبابدار به عنوان یک بالشتک هوا در اطراف محصولات پیچیده شده عمل می کند، بنابراین از محصولات شما در برابر انواع شرایط آب و هوایی و ضربه محافظت می کند.

مزایای نایلون حبابدار: حداکثر محافظت در برابر انواع ضربه ها و عوامل خارجی مانند گرد و غبار، رطوبت، برق یا اصطکاک را فراهم می کند. به خصوص مواد کوچک را می توان با استفاده از چندین لایه به خوبی در برابر شکستن یا خراش محافظت کرد و می تواند به عنوان پرکننده در برابر شکستگی بین محصولات استفاده شود. با توجه به مقدار و تقاضا در رنگ های مختلف قابل تولید می باشد. قطر حباب بسته به محصول مورد استفاده در اندازه های کوچک و بزرگ متفاوت است. هنگامی که وسایل خود را که نمی خواهید آسیب ببینند با بادکنک نایلون می پیچید، به عنوان یک بالشتک هوا در اطراف اقلام عمل می کند و از محصولات شما در برابر شرایط جوی و ضربه محافظت می کند.

این محصول شما را از خراشیدگی در برابر اصطکاک محافظت می کند. تجارت الکترونیک، بسته بندی، مبلمان، باربری، حمل و نقل، حمل و نقل و غیره. و صنعت بسته بندی در همه استفاده می شود می توانید از آن برای بسته بندی هر چیزی که نمی خواهید آسیب ببیند استفاده کنید. حفاظت عملی و اقتصادی را فراهم می کند

ویژگی های نایلون حبابدار: طول موجود 10 سانتی متر – 200 سانتی متر در حال تولید – دو سایز بادکنک مختلف 10 میلی متر و 30 میلی متر وجود دارد. – تولید را می توان بین 40 گرم در متر مربع و 350 گرم در متر مربع انجام داد – تولید سفارشی امکان تنوع طول و وزن در صورت درخواست را فراهم می کند.

کیسه های نایلونی حبابی که می توانند در اندازه های مختلف با روکش یا بدون روکش تولید شوند، مخصوصاً برای محصولاتی که موظف به تحویل در مقادیر زیاد در مدت زمان کوتاهی هستند استفاده می شود. به ویژه برای بسته بندی و محافظت از محصولاتی که اندازه آنها متفاوت است و نمی توان از آنها به عنوان کیسه استفاده کرد استفاده می شود. نه تنها مبلمان، ماشین آلات، مصالح ساختمانی یا مصالح چوبی، بلکه اسباب بازی ها، محصولات الکترونیکی و هزاران ماده در اندازه های مختلف با استفاده از این محصول به صورت ایمن حمل و نگهداری می شوند.

این روزها می توانید با رشد فروشگاه های الکترونیکی، مبلمان یا هر وسیله دیگری را به صورت آنلاین خریداری کنید. فروشگاه های آنلاین تضمین می کنند که این محصول، مهم نیست که چقدر کوچک است، به روشی کاملاً خوب به مشتریان تحویل داده می شود. آنها اقلام را در نایلون های حبابدار می پیچند تا اطمینان حاصل شود که محصولات تحویل داده شده آسیب نمی بینند. به عنوان مثال، رومیزی های شیشه ای، درب های کابینت شیشه ای، یا هر قسمت دیگر از مبلمان شیشه ای که بسیار شکننده هستند، معمولاً در لایه هایی از نایلون های حباب دار پیچیده می شوند تا بالشتک ها جسم را از لرزش و ضربه در حین حمل و نقل محافظت کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید