فروش نایلون عریض شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلون عریض نایلون عریض شیراز

نایلون عریض ماده پلاستیکی که با کاربرد های متنوع شناخته می شود. نایلون عریض از پر مصرف ترین مواد در صنعت و نساجی ایران است. فروش نایلون عریض شیراز با قیمت استثنایی انجام می شود.

فروش نایلون عریض شیراز

فروش نایلون عریض

فروش نایلون عریض

فروش نایلون عریض توسط ما با شرایط استثنایی انجام می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نایلون چیست? خواص آن و همچنین کاربردهایی که امروزه آن را به یکی از مهمترین مواد در کاتالوگ گسترده محصولات ما تبدیل کرده است. به خواندن ادامه دهید و در خطوط زیر هر آنچه را که باید در مورد این پلی آمید نیمه کریستالی بدانید کشف کنید. نوعی ماده که خواص مکانیکی جالبی دارد و همچنین مقاومت و چقرمگی بالایی دارد.

هزار و یک داستان وجود دارد که نایلون چیست. این ماده پلاستیکی در اصل خود به دلیل اینکه یکی از پرمصرف ترین محصولات در بازار جوراب های زنانه بود به شهرت رسید. به نوبه خود یکی از مقاوم ترین پلیم رها است که قالب گیری و سازگاری آسان در پروژه های بی شماری نزدیک به منسوجات را دارد. برای شروع، آیا می دانید مخترع نایلون چه کسی بوده است؟ گفته می شود که والاس هیوم کاروترز مسئول کشف مواد پلاستیکی مذکور در سال 1993 بود. به دلیل مرگ او بود که آزمایشگاه های دوپونت در سال 1938 شروع به تولید انبوه این الیاف مصنوعی کردند. محصولی که در نهایت به ماده ای عالی برای جایگزینی منسوجات دیگر مانند ابریشم تبدیل می شود. نام تجاری این محصول در طول جنگ جهانی دوم پدیدار شد و چندین توضیح ممکن برای منشا آن وجود دارد. یکی می گوید که این مخفف بین نیویورک (مخفف NY) و لندن (Lon) است، زیرا محققان خلاق آن از هر شهر آمده اند.

برخی از خواصی که نایلون عریض را تعریف می کنند را به شما می گوییم:

  • این یک ترموپلاستیک با مقاومت بالا و عمر مفید طولانی است.
  • پایداری ابعادی بالا و میرایی مکانیکی.
  • با ظرفیت مقاومت بالا در برابر هر گونه محصول شیمیایی و یا خورنده.
  • این یک امکانات عالی برای ماشین کاری یا کار توسط متخصصان این بخش و حتی علاقه مندان به تولید به دست می آورد. در واقع نایلون را می توان به راحتی برش داد و حتی به محصولات دیگر چسباند. بعلاوه با تماس با دماهای بالا می توان آن را به اندازه دلخواه قالب زد.
  • در بی نهایت فرمت اندازه گیری وجود دارد که صفحه سفت و سخت و الیاف نساجی بیشترین استفاده و شناخته شده است.

نایلون یک پلی آمید است، یعنی پلیمری حاوی گروه های عاملی شیمیایی آمید و دارای خواص فیزیکی بسیار خاصی به ویژه از نظر مقاومت، کشش و شفافیت است. هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می گیرد، ذوب می شود و ویسکوزیته آن را به شدت کاهش می دهد. نقطه ذوب آن تقریباً 263 درجه سانتیگراد است و در فنل و اسید فرمیک محلول است. این ماده در آغاز قرن بیستم به عنوان یک ماده جنگی برای ساخت چتر نجات و طناب ظاهر شد، اما به زودی ثابت شد که جایگزین مناسبی برای ابریشم یا ابریشم است، زیرا در برابر پروانه مصون است و نیازی به اتو ندارد، به همین دلیل است که انقلابی در صنعت ایجاد کرد.

نایلون همچنین برای ساختن مواد سخت یا برای نخ ماهیگیری، پرز، تور و غیره مفید بود و امروزه ماده ای بسیار مورد تقاضا است که از طریق چند تراکم یک دی اسید و یک آمین به صورت صنعتی به دست می آید. این ماده می تواند تا حدی بازیافت شود. برای این کار می توان از آن استفاده کرد، به عنوان مثال، تکنیک مستقیم حلقه بسته در انژکتور پلاستیکی. نازل های سنگ زنی نایلون بازیافت شده را آسیاب می کنند و آن را از طریق کانال هایی به انژکتور هدایت می کنند، جایی که برای همجوشی با گرانول های بکر مخلوط می شود. از سوی دیگر، سوزاندن نایلون دود و خاکستر سمی ایجاد می کند. اینها حاوی هیدروژن سیانید هستند، یک مایع بی رنگ بسیار فرار (در دمای 26 درجه سانتیگراد تبخیر می شود) که بوی بادام تلخ می دهد.

نایلون عریض شیراز

 نایلون عریض شیراز در نایلون عریض شیراز آمیدها توسط اسیدها و یک گروه آمینه تشکیل می شوند. آمیدهای طبیعی و مصنوعی وجود دارد. آمید معمولی در طبیعت اوره است که نوعی دی آمید بدون هیدروکربن است. تقریباً تمام آمیدها در دمای اتاق جامد هستند. نقطه جوش آن بالاست. علاوه بر این، آنها بازهای ضعیف با خواص حلال خوب هستند. آنها به طور گسترده ای در صنعت داروسازی استفاده می شوند. پلاستیک نایلونی عریض یک پلی آمید با زنجیره بلند است. مانند سایر پلیمرها، پلی آمید یک زنجیره مولکولی است که در آن یک مولکول واحد تکرار می شود. در این حالت پیوندها یا حلقه های زنجیره آمید هستند. و از این رو نام آن (پلی آمیدها) است.

نایلون عریض برای چه مواردی استفاده می شود؟ روش های کار با مواد اکنون که می دانید نایلون چیست و با خواص اساسی آن بیشتر آشنا می شوید، کاربردهای اساسی آن را توضیح خواهیم داد. در میان بسیاری از کاربردهای دیگر، از این ماده پلاستیکی استفاده می شود:

  • برای ساخت خطوط و تورهای ماهیگیری. در واقع از طناب نایلونی که به خط ماهیگیری نیز معروف است برای ایجاد این نوع تله برای ماهیگیری در دریای آزاد استفاده می شود.
  • بی نهایت صنایع دستی نخ نایلونی شفاف نیز در اکثر پروژه های مرتبط با جواهرات استفاده می شود.
  • برای ساخت آلات موسیقی مختلف. از سیم های نایلونی در گیتار، پیانو و بسیاری از سازهای بادی دیگر نیز استفاده می شود.
  • در بخش نساجی. برای ایجاد جوراب زنانه یا جوراب شلواری
  • در زمینه صنعتی. به عنوان یک عنصر اساسی برای کار کردن چرخ دنده ها، یاتاقان های خودرو و غیره. برای این کار از صفحات نایلونی سفت و سخت استفاده می شود.

در فروشگاه آنلاین مواد ما، محصولات و فرمت های مختلف نایلون را خواهید یافت که همه آنها برای استفاده در پروژه های صنعت و یا نساجی مناسب هستند. اکنون به تمام مواد موجود نگاهی بیندازید و محصول پلاستیکی ایده آل را برای پروژه ای که در نظر دارید دریافت کنید. اگر در مورد این مطالب یا هر مورد دیگری در کاتالوگ ما سؤالی دارید با تیم فنی ما تماس بگیرید سؤالات خود را مطرح کنید. کارکنان ما کاملاً بر تمام جزئیات مربوط به جابجایی، نصب و حفاظت از مواد تسلط دارند. علاوه بر این، آنها می توانند به شما در مورد بهترین انتخاب برای توسعه پروژه خود مشاوره دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید