فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلون شیرینگ نایلون شیرینگ پلی اتیلن

نایلون شیرینگ پلی اتیلن به عنوان یک عامل ضد آب و پایه در ساخت کف بتنی، پیاده رو، فونداسیون و غیره استفاده می شود. فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن توسط مجموعه ما انجام می شود.

فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن

فروش نایلون شیرینگ

فروش نایلون شیرینگ

پلی اتیلن پرمصرف ترین پلاستیک در جهان است. هر ساله حدود 80 میلیون تن از این ماده در سراسر کره زمین تولید می شود. این صفحات به دلیل وزن کم و خواص قوی در مهندسی مکانیک محبوب هستند. علاوه بر این، کار با این ماده آسان است، در برابر بارهای نقطه ای مقاوم است و ترک نمی خورد. پلی اتیلن اغلب در مهر و موم و مواد بسته بندی مانند کیسه های پلاستیکی، بطری ها و فویل ها یافت می شود. همچنین، این ماده اغلب در مهندسی مکانیک و تجهیزات یافت می شود. نایلون شیرینگ استحکام کششی بالایی دارد، در برابر کشش و بارهای نقطه ای بسیار سخت و مقاوم است. به لطف این خواص ویژه، این ماده ورق در طول پردازش نمی شکند. علاوه بر این، این ماده بدون نیاز به نگهداری از مقاومت شیمیایی بسیار خوبی برخوردار است.

فروش نایلون شیرینگ در رول های بزرگ انجام می شود و به راحتی با قیچی یا چاقو بریده می شود. ورق دارای ضخامت استاندارد 3 میلی متر است و بر روی شن زهکشی و به عنوان پایه برای دریافت مخلوط بتن قرار می گیرد. روی آن نیز که حدود 5 سانتی متر برافراشته شده است، شبکه ای قرار می گیرد که بتن کف، پیاده رو یا فونداسیون را با آن تقویت می کنند. از بالا رفتن رطوبت توسط مویینگی جلوگیری می کند و همچنین از نشت آب باران به داخل زمین جلوگیری می کند. مقاومت زیادی دارد، اگرچه در حین استفاده باید مراقب بود تا پاره نشود که می تواند خواص آن را بی فایده کند. معمولا در رول های سیاه یا سفید یافت می شود.

مانند بسیاری از پلاستیک های مدرن، پلی اتیلن به طور تصادفی کشف شد. با این حال، در آن زمان، هیچ کس نمی دانست که این ماده جدید برای چه چیزی می تواند استفاده شود. این عمدتا به دلیل عدم وجود تکنیک های تولید بود. HDPE در سال 1933 دوباره کشف شد و به دنبال کاربرد عملی این مواد بود. نایلون شیرینگ پلی اتیلن یک ورق پلاستیکی ارزان قیمت است. این به دلیل قیمت مواد اولیه و این واقعیت است که وزن مخصوص نسبتا پایین است. ورق های پلی اتیلن در جاهایی که سطوح بزرگ مورد نیاز است استفاده می شود، به عنوان مثال به عنوان پوشش محافظ برای قطعات متحرک ماشین یا به عنوان یک ظرف جمع آوری. پلی اتیلن یک ترموپلاستیک است و می توان آن را به خوبی جوش داد. با این حال، چسباندن توصیه نمی شود. این معمولا فقط توسط متخصصان انجام می شود. مواد فویل PE بسیار قوی و تقریباً نشکن است. در برابر بارهای نقطه بالا مقاوم است.

نایلون شیرینگ پلی اتیلن

 نایلون شیرینگ پلی اتیلن مصالح سقف و پوشش و حتی دیوارها با مواد مختلفی ساخته می شود، مانند ورق هایی که عملکرد بهتری را در فضاهای معینی که با آن روبرو می شود در مقایسه با سایر محصولات ارائه می دهد. در خارج از منزل، عوامل شیمیایی، دمای بالا و حتی آسیبی که ممکن است در هنگام نصب یا قرار گرفتن در معرض آن متحمل شوند. به همین دلیل دانستن ترکیب ورق ها به طور کلی راحت است تا بتوانیم هر کدام از آنها را در ارائه های مختلف خود در فضاهای خاص که ایده آل هستند داشته باشیم و نتایج مطلوبی حاصل شود. به همین دلیل است که در این وبلاگ به مزایای استفاده از ورق پلی اتیلن می پردازیم که از ترکیب آن و کاربردهایی که این ماده به طور خاص ارائه می دهد تا بتوانید نتایج مطلوب و مفیدی را در پروژه خود به دست آورید.

برای درک عملکرد نایلون شیرینگ پلی اتیلن باید در نظر داشت که پلیمری است که معمولاً به عنوان پلاستیک شناخته می شود. مشخصه آن داشتن اجزای شیمیایی مختلف است که مقاومت و دوام را ایجاد می کند. پلی اتیلن (PE) یک ماده ترموپلاستیک است، بنابراین در دماهای بالا تغییر شکل یا انعطاف پذیر می شود، این ماده ای است که می توانیم در مصارف معمولی مانند ورق ها پیدا کنیم.

نقطه ذوبی که پلی اتیلن با آن ساخته می شود حدود 110 درجه سانتی گراد است، رسانای خوبی برای گرما یا الکتریسیته نیست و چگالی آن بسته به دما متفاوت است. به دلیل ترکیبات فیزیکی و شیمیایی، در برابر ضربه و محصولات شیمیایی بسیار مقاوم است. پلی اتیلن با چگالی بالا که به دلیل سختی و چگالی بهتر در ورق ها استفاده می شود در صورت بازیافت کیفیت منظمی دارد و فرآیند بازیافت مکانیکی است. با این حال، تنها با فرآیندهای اکستروژن قابل استفاده مجدد است و زمانی که ارائه آن در قطعات بزرگ ساخته می شود، بنابراین از قالب گیری پرس استفاده می شود.

از جمله مزایای ارائه شده توسط شیرینگ پلی اتیلن به پروژه های معماری به دلیل خواص مبتنی بر پلاستیک، مقاومت عالی آن در برابر مواد شیمیایی خورنده، مواد شیمیایی و باکتری ها است. به دلیل سختی از کیفیتی چند منظوره برخوردار است، بنابراین می توان از آن برای چندین مصارف استفاده کرد. رطوبت را جذب نمی کند، زیرا مقاوم در برابر آب است، و آن را به ماده ای با نفوذ ناپذیری بسیار خوب تبدیل می کند و برای ماندن در فضای باز یا در تماس با مواد تهاجمی ایده آل است.

به نوبه خود، ورق پلی اتیلن با ارائه مزایای متمایز می شود، زیرا از اثرات اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید پشتیبانی می کند، بنابراین به طور موثر در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاومت می کند. به همین دلیل است که هنگام اجرای آنها با ماشین آلات و ساخت و ساز آسان است. این یک ماده قابل جوش حرارتی است، بنابراین به دلیل سهولت، تمیزی، کاهش هزینه و دوام اتصالات، مزیت بیشتری را به همراه دارد. این محصول ثابت در معرض می تواند به ورق های بزرگ تبدیل شود و نیاز به مواد دیگر را کاهش دهد. آخرین اما نه کم اهمیت، مقاومت در برابر حرکات لرزه ای است. ما انواع شیرینگ های پلی اتیلن را در ایران داریم، زیرا ما تولید کننده مواد با طول های خاص هستیم که نیازهای مشتری را برآورده می کند. اگر علاقه مند به خرید محصولات ما هستید، از طریق تماس با مدیران فروش ما، مطالب خود را نقل قول کنید و ما با کمال میل به شما کمک خواهیم کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید