شرکت فروش نایلون ضخیم بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد تولید نایلون ضخیمکارخانه عرضه نایلون ضخیم بسته بندی

شرکت فروش نایلون ضخیم بسته بندی با هدف جذب نیروی کار و افزایش درآمد اقدام به تولید و فروش این نایلون پرکاربرد نموده است، این شرکت محصول خود را در تمام کارخانه های عرضه انواع محصولات کشاورزی، خوراکی، حبوبات، قند و شکر، آرد، دستمال های کاغذی، ظروف یکبار مصرف عرضه داشته و به فروش می رسانند تا علاوه بر رونق اقتصادی در معاملات بزرگ خارج از کشور و صادرات محصول ایرانی را عرضه نمایند.

شرکت فروش نایلون ضخیم بسته بندی

صفر تا صد تولید نایلون ضخیم

صفر تا صد تولید نایلون ضخیم

شالوده و مواد اصلی تولید نایلون مواد پتروشیمی است، مهم ترین ماده در ساخت نایلون پی اتیلن سنگین است که برای تولید نوع ضخیم تر به کار می رود و نوع سبک آن برای ساخت گونه های نازک تر به کار می رود، پس از دریافت پلی اتیلن و مواد اولیه آن را به سمت کارگاه تولید می برند.

سپس داخل قیف بزرگ ریخته و به سمت المنت های داغ هدایت می کنند تا ذوب شوند و به حالت مایع درآیند، پس از نرم شدن به سمت خمیر شدن می رود و در طی مسیر به شکل خمیر درآمده و در این حالت هم داغ است، سپس به صورت لایه های نازک درآمده و به سمت هوای سرد می رود، هرچه هوا سردتر باشد لابه نازک تر می شود.

پس از سرد شدن و شکل گیری به سمت برس و اندازه گیری رفته و به صورت رول پیچیده می شوند و پس از آن به مرحله پایانی رفته و به اندازه و سایزهای مختلف برش خورده و در پایان هم عملیات برچسب و تاریخ مصرف و نوع کاربرد کالا قید شده و روانه بازار فروش می گردد.

کارخانه عرضه نایلون ضخیم بسته بندی

کارخانه عرضه نایلون ضخیم بسته بندی

کارخانه عرضه این نایلون ارزان به عنوان قطب اقتصاد بسته بندی دارای ارزش فراوانی است زیرا با تولید انواع نایلون و بسته بندی به عرضه کلیه محصولات بندی باکیفیت مناسب کمک بزرگی می کند تا علاوه بر عرضه محصول با کیفیت و مواد اولیه بهترین و بیشترین سهم را صنعت بسته بندی ایفا نماید.

این کارخانه در تولید نایلون تبلیغاتی و ضخیم موفق عمل کرده و توانسته با تولید بهترین نایلون سهم مهمی در عرشه انواع محصولات بر عهده گرفته و بیشترین نقش را در ارائه و فروش تولیدات داخلی داشته باشد و از این طریق مقدار زیادی درآمد را عاید کشور نماید، در فروش محصولاتی که نیاز به نایلون دارند تا عمر بهتری داشته باشند، حساسیت و مسئولیت این کارخانه ها بیشتر به چشم می آید.

این کارخانه با تولید انواع نایلون های پر کاربرد که به عنوان محافظ کالا محسوب می شوند می تواند بهترین نقش را داشته باشد زیرا موجب افزایش ماندگاری جنس شده و هیچ وقت خراش و آسیب نبیند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید