کارخانه تولید پاکت نایلکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین جنس نایلکس‌ های تبلیغاتیمعرفی انواع نایلکس‌ ها بر اساس سایزفروش عمده پاکت نایلکس

کارخانه تولید پاکت نایلکس ساده با استفاده از بهترین دستگاه ها و نیروهای متخصص در زمینه تولید نایلکس اقدام به تولید این محصول نموده است و با استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته، کالاهایی را تولید کند که در سطح کیفی بالایی قرار دارند و تقاضای زیادی هم برای خرید در بازار دارند. این کارخانه تولیدی از بزرگترین مراکز تولید پاکت نایلکس در خاورمیانه می‌باشد که با حجم بالای تولید این کالا، سالانه مقدار زیادی از این محصول را به بازارهای جهانی هم صادر می‌کند و از طریق صادرات آنها درآمد بیشتری به دست آورده است.

کارخانه تولید پاکت نایلکس

بهترین جنس نایلکس‌ های تبلیغاتی

بهترین جنس نایلکس‌ های تبلیغاتی

نایلون نایلکس که دارای جنسی ضخیم می باشند در بیشتر مواقع برای تبلیغات مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این کالاها که از مواد پلی اتیلن سنگین تهیه می‌ شوند، مقاومت زیادی در برابر خراشیدگی و پارگی دارند و قابلیت چاپ انواع رنگ ها را برای خود دارا هستند، به همین دلیل هم برخی مراکز اداری و تجاری برای تبلیغات خود از این کالا استفاده می ‌کنند.

به طور کلی باید بدانید که در ترکیبات نایلکس تبلیغاتی از مواد اولیه مرغوب استفاده می گردد و همین امر باعث سنگین‌تر شدن وزن آنها می‌شود. همچنین باید عنوان نمود که این کالا در رنگ بندی های مختلف بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند، به همین دلیل هم می‌توان برای چاپ طرح های مختلف از آنها استفاده نمود.

نمونه های متعدد از نایلون رولی تبلیغاتی با استفاده از جنس پلی پروپلین سنگین تولید می گردند و دارای ظاهر شفاف هستند، به همین دلیل هم چاپ رنگی بر روی آنها بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود، و همین دلیلی است بر استفاده بیشتر طراحان محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات گسترده از نایلکس های تبلیغاتی تا بتوانند نیاز مشتریان را برای تبلیغات خاص و زیبا برآورده سازند.

معرفی انواع نایلکس‌ ها بر اساس سایز

معرفی انواع نایلکس‌ ها بر اساس سایز نایلکس که همان پلاستیک ‌های دسته دار هستند دارای انواع مختلفی از لحاظ سایز می باشند که ما در این مقاله به برخی از سایز‌های نایلکس اشاره می کنیم. به طور کلی باید بدانید که بزرگ ترین شرکت های تولید نایلکس برای تولید ابعاد مختلف از این کالاها هیچ گونه محدودیتی ندارند و دستگاه‌های مجهز باعث می‌شود، تا این کالاها در سایزهای مدنظر مشتریان هم تولید شوند‌.

باید اذعان نمود که سایز استاندارد از این محصولات در ابعاد ۱۵ در ۲۲ و ۲۰در ۲۸ می باشد که بیشترین میزان استفاده را دارا هستند و در بسته‌بندی نمودن کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تمام این محصولات که در ابعاد متنوع می باشند قابلیت چاپ اختصاصی لوگو را دارا هستند و به همین دلیل هم می‌توان از سایز های گوناگون پلاستیک برای تبلیغات هم استفاده نمود. این محصولات قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و به هنگام فشار زیاد پاره نمی شوند و همین یک مزیت برای استفاده از آن ها می باشد.

فروش عمده پاکت نایلکس

فروش عمده پاکت نایلکس در مرکز فروش عمده نایلون فریزر کاغذی انواع نایلکس محافظ غذا و پاکت نایلکس هم وجود دارند که تمامی آنها با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند، بنابراین خریداران می‌توانند پس از مراجعه به این مراکز فروش عمده، انواع گوناگون از پاکت نایلکس را با ابعاد مختلف مشاهده نموده و اقدام به خرید عمده و جزئی محصولات نمایند.

در خرید عمده از این مراکز فروشندگان تخفیفاتی را برای مشتریان در نظر می گیرند و همین امر موجب کاهش قیمت این کالا می گردد. پاکت نایلکس از محصولات پر فروش در بازار داخلی می باشد که برای بسته بندی نمودن محصولات متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل هم فروش آنها با سود بالایی همراه می باشد.

در سراسر کشور فروشندگان بسیاری به فروش انواع مختلف نایلکس مشغول هستند، که با دارا بودن برندهای گوناگون از این محصولات با ضخامت و ابعاد متنوع توانسته اند نیاز مشتریان بازار داخلی را برای خرید متنوع این کالا ها برآورده سازند و نمونه های مرغوب از این محصولات را به آنها ارائه دهند.

  • تبلیغات: 
    1. صادرات کیسه فریزر با کیفیت
    2. تفاوت سلفون و نایلون
    3. قیمت کیسه زباله رولی رنگی در تهران
    4. خرید کیسه زباله سه رول جعبه ای درجه یک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید