قیمت نایلکس + خریدو فروش نایلکس عمده +بهترین قیمت روز

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نایلکسخرید و فروش نایلکس عمدهبهترین قیمت روز نایلکس
نایلکس

مواد اولیه نایلکس از مواد پلی اتیلنی سنگین و یکی از پر مصرف ترین مواد در دنیا است. برای به دست آوردن قیمت نایلکس و خرید عمده با بهترین قیمت روز می توانید به بازار خرید و فروش نایلکس بروید. نایلکس جنسی خشک دارد وبا دست کشیدن روی آن صدای نسبتاً زیادی به گوش میرسد،  نسبت به نایلون شفافیت کمتری را دارد که به اصطلاح میگویند مات تر است اما همین خاصیت باعث شده که قدرت تحمل وزن بالارا داشته باشد. در میوه فروشی ها از نایلکس ها به علت خاصیت کشسانی و قدرت تحمل وزن بالایی که دارد برای قرار دادن میوه در داخل این کیسه ها استفاده نموده و به مشتری میدهند.

قیمت نایلکس

در جوامع امروزی نایلکس و نایلون از اجزاء جدایی ناپذیر زندگی ما شده است. قیمت نایلکس و نایلون بر اساس طرح ها، مدل ها و رنگ هایش تعیین می گردد و در سال‌های اخیر شاهد این موضوع هستیم به علت کاربرد بسیاری که این نوع کیسه ها در زندگی مردم دارند، تقاضا برای خرید آن به صورت چشمگیری افزایش یافته است. به علت درخواست و نیاز مردم به این محصول افراد سودجویی هم پیدا می شوند که این کیسه های نایلکسی را از  مواد درجه دو تولید کنند و با عنوان درجه یک به بازار عرضه می نمایند، پس حواستان به این نکته باشد که قیمت ارزان بی دلیل نیست.

نایلکس ها علاوه بر مصارف خانگی که دارند در صنایع متعددی مانند: صنعت کشاورزی و بسته بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما بسیاری از مردم تفاوت بین نایلکس و نایلون را به خوبی نمی دانند، این نوع محصول پلاستیکی در ضخامت، ظاهر و  متریال به کار رفته در مواد اولیه و کاربردهایشان با هم تفاوت دارند. برای مثال: پلاستیک های نایلکس خش خش بسیاری را ایجاد میکند که این قضیه در کیسه های نایلونی عکس آن  اتفاق می افتد، نایلون ها ظاهری نرم و انعطاف پذیر دارند و آنچنان براق هستند که نور را به راحتی از خود عبور میدهند.

مهمترین تفاوت بین نایلون و نایلکس این است که نایلون از مواد پلی اتیلن سبک و درنایلکس از مواد پلی اتیلن سنگین کار گرفته شده است، شایان به ذکر است که کل مواد نایلکس از مواد اولیه سنگین نیست و فقط ۸۰ درصد آن سنگین و ۲۰ درصد باقی از پلی اتیلن سبک است که این امر موجب مات بودن و نرمی گشته است.

ما نایلکس ها را بیشتر با عنوان پلاستیک رکابی یا دسته دار شفاف و کیسه زباله میشناسیم. پلاستیک های رکابی از دو جنس نایلون و نایلکس تولید می گردد و نایلکس آن به سه دسته موزی، بندی و رکابی تقسیم بندی می شود، نایلکس در سه طرح:

ـ بغل کاست

ـ ته کاست

ـ بدون کاست  وجود دارد که کاست به معنی دسته و جای دسته آن است.

امروزه بسیار مشاهده می شود که بر روی کیسه های نایلونی عکس چاپ های تبلیغاتی با سه روش هلیو فلکسو و سیلک استفاده می شود. چاپ سیلک یک چاپ ارزان قیمت و مناسب است با طراحی های ساده اما هلیو و فلکسو با طراحی ریزترین جزئیات در ۶ رنگ فول اچ دی انجام می گیرد.

خرید و فروش نایلکس عمده

در طول روز بدون توجه به اینکه چقدر نایلکس ها در زندگیمان نقش دارند از آن استفاده می کنیم و سودی که برایمان دارد راحت تر نمودن زندگی است.  اما عده ای هستند که خرید و فروش نایلکس آن هم به صورت عمده نقش بسزایی در زندگیشان ایفا میکند و درآمد های خوبی را بدست می آورند. باید بدانید که نایلکس و کیسه های پلاستیکی برای خودش دنیایی دارد و بسیار تاثیرگذار در زندگی ما هستند که افراد زیادی در تولید و فروش این محصول در کشور وجود دارند. عمده فروشی ها این محصول را به شکل کیلویی در اندازه های مختلف به بازار عرضه می نمایند و مزیتی که شما در هنگام خرید و تهیه از عمده فروشی ها دارید این است که میتوانید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه محصولی با کیفیت را تهیه کنید، چرا که عمده فروشی ها عموما از نمایندگی یا خود تولیدی محصول را خریداری و تهیه می نمایند که در نتیجه با قیمتی پایین تر پخش می نمایند.

عمده فروشی ها عموماً سود کمتری را روی محصول می آورد، به همین علت مشتری های بیشتری دارند و فروش زیادی می کنند و در نظر دارند که اگر سود کمتری در فروش عمده بگیرند مشتری های بیشتری خواهند داشت. همیشه بر این باور هستند که سود پایین موجب افزایش فروش می گردد و فروش بیشتر درآمد بیشتری برایشان خواهد داشت.

بهترین قیمت روز نایلکس

قیمت های نایلکس در بازار به علت نوسانات در مواد اولیه تغییر می کند. شما می توانید بهترین قیمت روز نایلکس را از تولیدی ها یا سایت های فروشگاهی مجاز، تهیه نمایید. امروزه با به وجود آمدن اینترنت، سایت هایی در راستای فروش عمده در فضای مجازی پدیدار گشته اند. سایت های اینترنتی جایگزین فروشگاه های حضوری هستند که به صورت روزانه قیمت محصول را در اختیار خریداران و بازدید کنندگان قرار می دهند. در هنگام خرید از این گونه سایت ها حتماً دقت نمایید که محصولی را که به شما عرضه می نمایند واقعاً از مواد مرغوب اشد و مجاز به فروش به صورت عمده در فضای مجازی باشد.

از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت نایلکس، کیفیت مواد اولیه و اظهار نظر مشتری است. برای اینکه بدانیم کیفیت پلاستیک به چه شکل است باید به نکاتی مانند: دوخت، کشسانی بودن و   مواد پلاستیک با بوی مطبوع است. هر چقدر که مواد اولیه از جنس نو باشد باعث مرغوبیت و شفافیت بلاستیک میشود و از سوی دیگر ناخالصی سبب کاهش کیفیت می گردد. اگر تولید کننده ضایعات را با مواد نایلکس ادغام نماید فرایندی حاصل میگردد که دلیلی بر بوی بد محصول می شود.  توصیه می شود در هنگام خرید محصولات نایلکس و نایلون به کیفیت آن توجه شود و محصول را از عمده فروشی ها و مراکز تولیدی خریداری نمایید.

امیدواریم که با بیان توضیحات ارائه شده در خصوص محصولات و کیسه های پلاستیکی نایلکس، اطلاعات قابل قبولی را داده باشیم که شما را در تصمیم گیری برای تهیه این محصول یاری نموده باشیم.برای دریافت مشاوره و فروش در خدمتتان هستیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید