چاپ نایلکس فروشگاهی افست

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ نایلکس فروشگاهیچاپ نایلکسنایلکس چاپ افستچاپ نایلکس رنگیچاپ نایلکس در تبریزچاپ نایلکس شیرازچاپ سیلک روی نایلکسچاپ نایلکس ارزانچاپ نایلکس بسته بندیچاپ نایلکس دسته رکابیچاپ نایلکس تبلیغاتی

در خرده فروشی، بسته بندی، انبارداری، تولید رومیزی و غیره استفاده می شود. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان برای تبلیغات برند خود روی این نایلون ها چاپ افست می کنند.

مواد تشکیل دهنده پلی اتیلن سبک و سنگین است به طوری که 20 درصد آن پلی اتیلن سبک و 80 درصد باقیمانده پلی اتیلن با چگالی بالا دلیل استفاده از پلی اتیلن سبک در نایلک ها ایجاد لطافت، دوخت و خاصیت براق است.

دلیل نامگذاری نایلکس نامشخص است، اما شواهد نشان می دهد که اولین بار در ایران، شرکتی به نام نایلکس اولین نایلکس ها را تولید کرد، بنابراین نام آن را برای آن انتخاب کردند.

چاپ نایلکس فروشگاهی

همانطور که در بالا ذکر شد، به دلیل استفاده زیاد از نایلکسها به ویژه در زمینه های مختلف، بسیاری از کارخانه ها و تولیدکنندگان نام تجاری خود را بر روی انواع نایلکس ها مانند فروشگاهی چاپ می کنند تا برند آنها به راحتی و با کمترین هزینه در سراسر جهان پخش شود.

از نایلون علاوه بر حمل و نقل مواد و تجهیزات و بسته بندی نیز استفاده می شود اما بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها پلی اتیلن سبک است. از این رو، نایلون‌ها شفاف‌تر، نرم‌تر، ضخیم‌تر و براق‌تر از نایلک‌ها هستند، اما نایلون‌ها می‌توانند بسیار نازک، مات و خشک تولید و عرضه شوند.

نایلون و نایلون در مدل های مختلف از جمله رکابی، باندل موزی، طبقه بندی و نایلون روکش دار در دو تکه تولید و عرضه می شود. می توان از آنها برای حمل و نقل و بسته بندی مواد و تجهیزات در مغازه ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و … استفاده کرد.

چاپ نایلکس

برای ساخت و تولید میزهای یکبار مصرف، کیسه های فریزر، کیسه های زباله رولی و … استفاده می شود که امروزه به دلیل تقاضای زیاد چاپ نایلون در بسیاری از کارخانه ها انجام می شود و بر اساس رنگ و طرح قیمت آن را سفارش می دهید.

نایلکس چاپ افست

به گونه‌ای که در قالب‌های چاپی، تصاویر و طرح‌هایی با استفاده از غلتک‌هایی که روی صفحات فلزی حرکت می‌کنند، چاپ می‌شوند، چاپ افست می‌گوید که این نوه مقرون به صرفه‌ترین نوع چاپ است که به آن لیتوگرافی نیز می‌گویند.

اقای رابرت بارکلی برای اولین بار یک دستگاه چاپ افست ساخته است که برای بازسازی آثار هنری استفاده می شد و سال ها بعد یک شرکت مطبوعاتی از تجهیزات چاپ افست برای چاپ روزنامه های خود استفاده کرد.

از آنجایی که این دستگاه مزایای بسیاری دارد، اکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین مزیت آن تولید انبوه آن در مدت زمان کوتاه است و از نظر اقتصادی برای تولیدکنندگان بسیار مقرون به صرفه است.

از آنجایی که دستگاه قابلیت تنظیم جوهر را دارد، می تواند چاپی با کیفیت و شفاف داشته باشد. یکی دیگر از مزیت های چاپ افست این است که می توانید مواد مختلفی مانند فلز، چرم، پارچه و شراب آرم مورد نظر خود را چاپ کنید و به دلیل وجود سطح نازک پلاستیکی بر روی آن، کیفیت آن حفظ می شود و استحکام و استحکام بالایی دارد.

چاپ نایلکس رنگی

چاپ نالکسها به سفارش مشتریان قابل چاپ رنگی می باشد تا داخل آن دیده نشود. برای انجام این کار باید رنگ آمیزی با کیفیت بالایی داشته باشد.
نایلکس های رنگی در صورت جذابیت بیشتر به دلیل جذابیت بیشتر استفاده می شود که باعث می شود چشمگیرتر و بیشتر دیده شود. این در مورد دسته های آن نیز صادق است. برخی نیز از نایلون غیرچاپی استفاده می کنند تا در معرض دید قرار نگیرند. رنگ های مختلف زیادی وجود دارد. این دو نمونه نایلون بیشتر در مشاغلی مانند فروشگاه های پوشاک و پوشاک استفاده می شود.

چاپ نایلکس در تبریز

با توجه به استفاده روزافزون از نایلکس ها، کارخانه های متعددی از جمله کارخانه چاپ تبریز، شیراز و غیره در حال تولید آن هستند که در این کارخانجات با استفاده از غلتک جوهر که با آلومینیوم یا روی پوشانده شده است، قطعات را پاکسازی می کنند.

استوانه ای که دارای جوهر است، در مرحله بعد استوانه دیگری در خلاف جهت استوانه افست قرار می گیرد و با غلتاندن دو سیلند جوهر روی سطح فشرده می شود و در انتها یک غلتک استوانه ای دیگر از فولاد ساخته می شود. دارای طرح در غلتک تک ریخته گری روی سطح چاپ می شود.

چاپ نایلکس شیراز

یکی دیگر از کارخانه های تولید و چاپ نایلکس که به کیفیت بالا معروف است، کارخانه چاپ نایلکس شیراز است. علاوه بر چاپ افست، نمونه های دیگری از چاپ به نام چاپ دیجیتال در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که تفاوت هایی از جمله سرعت چاپ، توانایی رنگ آمیزی، انتخاب متریال سطح و غیره دارند.

چاپ سیلک روی نایلکس

از جمله روش هایی که برای چاپ لوگو یا برند بر روی نایلکس استفاده می شود، چاپ فلکسو، چاپ سیلک، چاپ هلیو و غیره است که با توجه به بودجه و میزان تیراژ سفارشی انتخاب می کنید.

چاپ نایلکس ارزان

امروزه روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هزینه های بالایی را پوشش می دهد، اما چاپ لوگو بر روی نایلکس می تواند به عنوان یک گزینه ارزان و البته کارآمد با کارایی بالا مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ نایلکس بسته بندی

یکی دیگر از کاربردهای چاپ نایلکس بسته بندی هایی است که امروزه برای بسته بندی اکثر مواد غذایی، بسته بندی میوه های خشک، بسته بندی انواع ساندویچ ها و غیره استفاده می شود. یکی از دلایل استفاده از این نوع پلاستیک برای بسته بندی مواد غذایی عدم تغییر کیفیت آن است.

چاپ نایلکس دسته رکابی

نمونه دیگری از این پلاستیک ها که در بالا ذکر شد، چاپ Nlex از منگنه ها و نایلون های کشاورزی است که در مشاغلی مانند فروشگاه های مواد غذایی و میوه و تره بار و به منظور جابجایی و بسته بندی میوه ها و سایر محصولات استفاده می شود.

چاپ نایلکس تبلیغاتی

در دنیای امروزی که هر محصولی به تعداد زیاد و در مدل ها و طرح های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، تولید کننده فروش بیشتری دارد که تبلیغات بهتری انجام داده است که یکی از ارزان ترین و کارآمدترین تبلیغات تبلیغاتی پاکت پذیرایی و تبلیغاتی Nlex می باشد.

اگر به دنبال راهی ارزان و با کارایی بالا برای تبلیغات برند خود هستید، می توانید فرم درج شده در سایت ما را پر کنید تا کارشناسان و کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را برای چاپ نایلکس راهنمایی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید