قیمت کیسه نایلونی برنج

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت کیسه نایلونی کیسه نایلونی برنج

کیسه نایلونی برنج، یک نوع کیسه بسیار مقاوم است که می تواند برنج را در مقابل آفات، بیماریها، هوای آلوده دور نگه دارد و موقع حمل و نقل مشکلی بوجود نیاورد.

قیمت کیسه نایلونی برنج

قیمت کیسه نایلونی

قیمت کیسه نایلونی

قیمت، بعد از تمامی مشخصات از هر چیزی برای یک معامله مهم به خصوص خرید و فروش کیسه می باشد، زیرا قیمت مشخص می کند که تولید کننده چه مقدار از فروش این کیسه سود می برد یا این که مصرف کننده چقدر باید بابت خرید این محصول هزینه پرداخت کند.

تولید کننده انواع کیسه نایلونی را از بهترین مواد اولیه نانو و در اندازه های مختلف تولید و این کالا را در بسته بندی در اختیار مراکز توزیع قرار داده تا انواع این محصولات را در تمام مراکز فروش و در سراسر کشور توزیع و در دسترس مصرف کننده قرار دهند.

با توجه به این که این کیسه دارای ویژگی های زیادی است، سبب می شود که امکان استفاده از آن در حوزه های مختلف وجود دارد. از جمله کاربردها و استفاده هایی که این محصول دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای نگهداری برنح
  • مخصوص نگهداری سیب زمینی و پیاز
  • نگهداری هویج و …

قیمت فروش کیسه برای عرضه در فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول از طریق این سایت به تمامی خریداران عمده سراسر کشور انجام می شود.

یکی از معیار های تولید که تاثیر زیادی بر روی قیمت این کیسه های درجه یک و مرغوب می گذارد، مواد اولیه می باشد؛ اگر مواد اولیه دارای کیفیت بالایی باشد، مطمئنا کیسه ای که به وسیله آن تولید می شود از درجه کیفی بالایی برخوردار است و به همین دلیل، قیمت کیسه هایی که به وسیله این مواد تولید می شود بالا تر است.

بازار خرید کیسه نایلونی به دلیل کیفیت جنسی محصولات و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، در این روزها به اوج خود رسیده است.

البته قیمت این نوع کیسه ها توسط شرکت های تولید کننده یا ارگان های مربوطه تعیین می شود و چندین مورد وجود دارد که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در تعیین قیمت نهایی کیسه های مخصوص نگهداری برنج تاثیر می گذارند.

کیسه نایلونی نیز با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارند از قیمت های گوناگونی برخوردار می باشند به نحوی که اگر کیسه ای دارای سایز و ابعاد بزرگتر و بیشتر، زیباتر باشد بدون شک قیمت بالاتری خواهد داشت اما اگر بلعکس این موضوع باشد، یعنی اینکه کیسه ای سایز و ابعاد کوچکتری داشته باشد بدون شک به همان اندازه از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

امروزه راه ها و روش های زیادی برای خرید کیسه درجه یک نایلونی وجود دارد که یکی از ساده ترین و مناسب ترین راه ها برای خرید کیسه، خرید به صورت اینترنتی و غیرحضوری می باشد.

خرید این کیسه به صورت اینترنتی به دلیل داشتن مزیت ها و خصوصیات زیاد، را استقبال زیادی از سوی مشتریان و فروشندگان مواجه است از این رو، از روش خرید و فروش کیسه مرغوب نایلونی روز به روز پر رونق تر و گسترده تر می شود.

مشتریان می توانند بدون این که محدودیتی داشته باشند، کیسه مورد نظر خود را بی واسطه و مستقیم به صورت اینترنتی خریداری کنند؛ خرید به این صورت می تواند مطمئن ترین و بهترین روش خرید باشد.

کیسه نایلونی برنج

 کیسه نایلونی برنج برای بسته بندی مواد غذایی و انواع خوراکی ها معمولا از کیسه ها استفاده می کنیم ولی اگر بخواهیم انواع این مواد را در مدت زمانی بسیار طولانی تر و با تازگی بیشتر نگهداری و استفاده کنیم بهترین کالا استفاده از انواع کیسه هاینایلونی است.

این کیسه دارای ذرات نانو است و می تواند اثرات مخرب باکتری و قارچ را از بین برده و در مدتی طولانی از مواد غذایی با حفظ کیفیت اولیه نگهداری نماید.

از دیرباز تا به امروز فرایند های بسته بندی گوناگونی استفاده می‌ شد که یکی از این روشها برای عرضه و یا نگهداری انواع محصولات از جمله برنج، استفاده از کیسه های گوناگون می باشد.

نوع نایلونی این کیسه ها با بهره جویی از علم نانو و فناوری به روز جهانی توانسته است در طولانی مدت این برنج را در مناطق مختلف حدود چند ماه نگه داشته و بدون هیچ گونه تغییر حالت شیمیایی و فیزیکی به همان طعم و مزه روز اول مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

کیسه نایلونی مخصوص برنج با ویژگی بسته شدن و باز شدن همراه می باشد که می تواند بدون واسطه از ورود هرگونه اجسام خارجی و یا هوا به داخل کیسه جلوگیری کرده و در نهایت به کمک لایه های محافظ از برنج ها حفاظت نگهداری کامل را به عمل آورد.

انواع کیسه از نوع نایلونی در اندازه های مختلف برای بسته بندی برنج تولید شده و روی درب این کیسه در مدل های مختلف مجهز به بهترین و محکمترین زیپ کیپ است.

انواع این کیسه دارای ضخامت قابل ملاحظه ای است و شما می توانید مرغ و گوشت و انواع سبزیجات را با اطمینان بسیار بالا در این کیسه بسته بندی کرده و مطمئن باشید در طول زمان مصرف هیچ آسیبی متوجه کیسه نمی شود.

کیسه ذکر شده در نهایت بهداشت از انواع مواد غذایی نگهداری می کند بدون اینکه هیچ مشکلی برای آنها به وحود بیاید.

در واقع برنج نیز از خوراکی های بسیار پرطرفدار می باشد که امروزه در بیشتر مناطق دنیا از جمله ایران به خصوص شهرهای شمالی آن اقدام به کشت و تولید آن می کنند، بعد از برداشت برنج نیاز است تا آنها را در بسته بندی های مخصوص قرار دهند که بهترین وسیله برای بسته بندی کردن آن کیسه می باشد.

کیسه ذکر شده از بهترین متریال و مواد اولیه مرغوب ساخته شده و الیاف آن به قدری محکم و پایدار است که هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد بنابراین کارخانه های تولیدی امروزه با خیال راحت از این نوع کیسه ها برای بسته بندی کردن برنج برداشتی خود استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که کیسه های نام برده شده تنوع سایز و مدل فراوانی دارند به همین دلیل هر کسی می تواند بسته به نیاز و مصرف خود اقدام به تهیه کردن کیسه ها کند.

اگر شما می خواهید کیسه ذکر شده را با قیمت ارزان و مناسب در تنوع سایز و رنگ های مختلف تهیه کنید پیشنهاد می شود که حتما به مجموعه ی اینترنتی ما مراجعه نمایید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و پیشتیبان های ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید