قیمت نایلون کشاورزی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نایلون کشاورزی نایلون کشاورزی کیلویی

برای کشاورزی لوازم زیادی مورد نیاز است که پرمصرف ترین آن نایلون کشاورزی است و مصارف زیادی دارد که موجب رونق بازار فروش محصول می شود و با نرخ مختلف به فروش می رسد و تحت تاثیر عوامل زیادی و به ویژه روش خرید آن قیمت نایلون کشاورزی کیلویی تغییر می کند.

قیمت نایلون کشاورزی کیلویی

قیمت نایلون کشاورزی

قیمت نایلون کشاورزی

استفاده از نایلون کشاورزی انقلابی بزرگ در صنعت کشاورزی ایجاد کرد و حدود بیست سال است که از نایلون کشاورزی در بخشهای مختلف کشاورزی کاربرد دارد و استفاده از این نایلونها در افزایش بهره‌وری کشاورزی بسیار عالی بوده و انواع مختلف و با کاربردهای متفاوت است که از قیمتهای مختلفی برخوردار است و عوامل متعددی در این زمینه تاثیر دارد که جهت آشنایی بیشتر شما با این موارد در ادامه این متن به شرح آنها می پردازیم.

  1. عرض نایلون کشاورزی از مهمترین عواملی است که باعث تغییر نرخ آن می شود که معمولا عرض آنها بیشتر از یک و نیم متر است که تا عرض هجده متر هم می رسد و هر چه عرض بیشتر داشته باشد، با قیمت بالاتر به فروش می رسد.
  2. نایلون کشاورزی از نظر لایه با هم تفاوت دارد و به صورت یک لایه، دو لایه، یه لایه و پنج لایه قابل تولید است که باعث تفاوت در قیمت محصول می شود.
  3. کیفیت نایلون هم عامل مهم دیگر در قیمت گذاری محصول است و هرچه کیفیت بهتری داشته و در برابر عوامل محیطی دوام خوبی از خود نشان دهد و به راحتی پاره نشود، با قیمت گرانتری در بازار عرضه می شود.
  4. از دیگر موارد تاثیر گذار در این زمینه روش خرید نایلون کشاورزی است که اگر مستقیما از کارخانه های تولیدی یا مراکز مجازی خریداری شود، نرخ آن بسیار ارزانتر می شود.
  5. وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا، میزان واردات نایلون هم قیمت آن را کم و زیاد می کند و شاید بتوان گفت فصل کاشت محصول هم می تواند نرخ نایلون را تغییر دهد؛ زیرا در فصول سرد سال از این وسیله بیشتر استفاده می شود که موجب افزایش نرخ آن می شود.
  6. نایلون کشاورزی علاوه بر اینکه در کارخانه های متعدد تولید می شود، از دیگر کشورها نیز وارد می شود و دارای برندهای داخلی و خارجی زیادی است که قیمت آن را تغییر می دهد و هر چه برند معتبر و شناخته شده داشته باشد، با قیمت گرانتر به فروش می رسد.

اگر چه نایلون کشاورزی به دلیل مصرف و کاربردهای فراوانی که دارد و در واقع از محصولات ضروری و مورد نیاز کشاورزان است، به خودی خود بازار خرید و فروش پررونقی دارد؛ اما عوامل دیگری نیز می تواند در این زمینه تاثیر داشته باشد که مهمترین آن همین قیمت نایلون کشاورزی است؛ چرا که برای بسیاری از خریداران در هنگام خرید نایلون در ابتدا معیار اصلی نرخ آن است و اگر در مقایسه با رقبای خود نرخ ارزان و مناسب داشته باشد، رضایت مشتریان جلب شده و به خرید بیشتر آن می پردازند و بازار فروش آن رونق می گیرد.

اگر خرید و فروشنده نایلون کشاورزی هستید و می خواهید قیمت نایلون برایتان ارزانتر شود، بهتر است سفارش از سایت حاضر را در اولویت قرار دهید؛ زیرا مجموعه ما به همراه تیم پشتیبانی قوی خود یهترین کیفیت نایلون را در اختیار مشتریان قرار می دهد و تصاویر نایلون را به نمایش گذاشته، همچنین درباره ویژگیهای نایلون مانند برند، عرض، طول و قیمت آن اطلاعاتی ثبت می کنیم تا خریداران به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند؛ در این صورت دلالهای افزاینده قیمت حذف می شوند و قیمت نایلون کشاورزی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و ارزانتر می شود که به نفع مشتریان است؛ علاوه بر این نایلون با جنس مرغوب به دست خریدار می رسد؛ البته خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی هم باعث کاهش قیمت نایلون کشاورزی می شود و روش مقرون به صرفه دیگر برای سفارش این محصول است که باعث می شود خریدار صاحب جنس درجه یک و ارزان قیمت شود.

نایلون کشاورزی کیلویی

 نایلون کشاورزی کیلویی کشاورزان در گذشته ابزار لازم برای کشاورزی را نداشتند و با تغییرات جزئی آب و هوا از ترس خراب شدن محصول خود با مشکلات و نگرانیهای زیادی مواجه می شدند که با ورود نایلون های کشاورزی کیلویی، کشاورزان دیگر این مشکلات را ندارند و می توانند با استفاده از تکنولوژی مناسب از کشاورزی لذت ببرند و نایلون مصارف زیادی دارد که بیشترین آن برای کاشت و تولید محصولات گلخانه ای است.

هدف اصلی پوشش گلخانه با نایلون ایجاد محیطی درونی و عاری از محیط بیرون است و کنترل بهتر فضای گلخانه با این وسیله باعث می شود محصول باکیفیت حاصل شود؛ زیرا پوشش گلخانه بهترین کنترل آب و هوایی را از جهات مختلف مانند نور، دما، رطوبت و حفاظت فیزیکی (باد، باران، برف و …) برای رشد محصول را فراهم می کند و این پوشش به حفظ و کنترل محیط در شرایط مختلف اقلیمی کمک می کند که میوه تازه در همه فصول قابل کشت باشد و در طول سال در دسترس بوده و کیفیت محصول را افزایش می دهد.

نایلون کشاورزی کیلویی از نظر رنگ، ضخامت و عرض دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام ویژگیهای خود را دارد و یکی از راه های افزایش کیفیت نایلون افزایش تعداد لایه های آن است که باعث افزایش ضخامت نایلون می شود و از آن برای پوشش گلخانه ها، پرورش گیاهان مختلف مانند قارچ و پوشش، قسمتهای مختلف ساختمانهای نیمه کاره استفاده می شود و دارای ویژگیهایی به شرح زیر است:

  • نایلون کشاورزی در اغلب موارد دارای خاصیت جذب اشعه مادون قرمز می باشد که برای جلوگیری از افت دمای گلخانه در شب استفاده می شود.
  • یکی دیگر از خواص نایلون کشاورزی خاصیت ضد الکتریسیته ساکن آن است که باعث کاهش نشستن گرد و غبار روی محصول می شود.
  • همچنین در محیط گلخانه عدم وجود بخار آب در پشت بام آن بسیار مهم است و نایلون کشاورزی می تواند از ایجاد بخار جلوگیری کند.
  • استفاده از نایلون بیشتر برای پراکندگی نور است که باعث می شود ساقه گیاه در اثر تابش مستقیم آفتاب نسوزد و به طور یکنواخت و مستقیم رشد کند و این نکته بر کیفیت گیاهان به ویژه گل های زینتی تاثیر مستقیم دارد.
  • نایلون کشاورزی باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش بهره وری می شود.
  • نایلون موجب پوشش یکنواخت گلخانه بدون نیاز به برش های زیاد شده و همچنین در در برابر عوامل خارجی دوام می آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید