قیمت نایلون عریض گلخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نایلون عریض نایلون عریض گلخانه ای

همانطور که می دانید امروزه از نایلون عریض برای مکان های مختلف مانند گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد، نایلون عریض گلخانه‌ای دارای کیفیت بالایی است و امروزه با قیمت های متفاوت تولید می شود و به صورت عمده و غیره در اختیار مشتری قرار می گیرد.

قیمت نایلون عریض گلخانه ای

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض

همانطور که می دانید نایلون های عریض در صنایع مختلف مورد تولید قرار می‌گیرد و دارای قیمت، ابعاد و اندازه های متفاوتی است، این کالا باید در طول مدت زمان زیادی در جلوی نور آفتاب قرار بگیرند به همین دلیل نور آفتاب هم می توانند این محصول را پوسیده و خراب کند به همین دلیل است که تولید کننده از مواد افزودنی ضد اشعه ماوراء بنفش در این محصول ترکیب می کند.

این مواد تولید شده از موادی مانند یووو است و با استفاده از این مواد در تولید مواد اولیه این محصول باعث استحکام و دوام بالای محصول می گردد و باعث می شود که محصول دیرتر مورد تغییر رنگ، پوسیدگی و خراب شدن قرار بگیرد.

از دیگر ترکیب های این محصول می توان به بررسی مواد ضد اشعه مادون قرمز اشاره کرد، از این محصول برای تولید نایلون های عریض استفاده می شود که در مناطق سرد مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از این مواد می توان باعث ممانعت از خروج گرما از داخل محیط شد، همچنین باعث پیشگیری از دما می شود و با استفاده از این محصول می‌تواند دما را تنظیم کرد و باعث صرفه جویی در اصطکاک تجهیزات و همچنین باعث می‌شود که کیفیت محصول بالا رود.

این محصول دارای مواد افزودنی دیگر به نام ضد الکتریسیته ساکن می باشد که باعث می شود که نایلون جذب گرد و غبار را کاهش دهد، این محصول دارای مواد افزودنی زیاد دیگری می باشد و باعث باکیفیت شدن این کالا می گردد.

نایلون های عریض دارای انواع مختلفی هستند و به صورت کشاورزی، گلخانه‌ای و همچنین ساختمانی به تولید می رسند، نوع گلخانه ای آن دارای استحکام بسیار بالایی است و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد و همچنین نوع ساختمانی آن نیز برای پوشش دهی سقف ساختمان های نیمه کاره استفاده می شود و باعث محافظت از کف ساختمان می گردد.

قیمت این کالا بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، یکی از این پارامترها می‌تواند ویژگی های آن باشد، هرچه ضخامت پلاستیک عریض زیاد باشد و تعداد لایه های آن بیشتر باشد قیمت کالا افزایش پیدا می کند.

اگر برای تولید این کالا از موادی مرغوب مانند ضد شبنم، ضد الکتریسیته ساکن و همچنین تنظیم کننده درجه حرارت در مواد اولیه این محصول به کار برده شود قیمت کالا افزایش پیدا می کند پس نتیجه می گیریم هر چه مواد اولیه این کالا مرغوب تر باشد قیمت نایلون عریض افزایش پیدا می‌کند.

همچنین رنگ نایلون نیز می‌تواند بر روی قیمت این کالا تأثیر بگذارد هر چه رنگ نایلون روشن و همچنین به صورت شفاف و با کیفیت باشد قیمت کالا افزایش پیدا می کند ، اگر شما می خواهید این محصول را به قیمت مناسب و اقتصادی خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنم که اقدام به خرید حجم عمده‌ای از این محصول کنید، زیرا سفارش هایی که در حجم عمده هستند تخفیف های ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود.

نوسان بازار نیز می تواند قیمت نایلون عریض را تغییر دهد با کم و زیاد شدن نرخ ارز و دلار قیمت این کالا نیز افزایش و کاهش پیدا می‌کند، زیرا بسیاری از مواد اولیه این محصول وارداتی می باشد به همین دلیل باعث افزایش و کاهش قیمت کالا می شود، شما برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این کالا می توانید سایت اینترنتی را مورد جستجو قرار دهید و در این سامانه قیمت محصول را به صورت به روز و آنلاین مشاهده نمایید.

نایلون عریض گلخانه ای

 نایلون عریض گلخانه ای همانطور که می دانید امروزه گلخانه های زیادی در سطح کشور موجود هستند که تولید کنندگان برای پوشش آن ها از نایلون های گلخانه ای عریض استفاده می کنند، نایلون های عریض گلخانه ای تولید شده از مواد اولیه مرغوب هستند به همین دلیل از لحاظ استحکام و همچنین ضخامت و ابعاد با هم در تفاوت می باشند و دارای جنس عالی هستند.

در متراژ های بالا به تولید می رسند و از عرض و پهنای زیادی برخوردار می باشند با استفاده از آن می توان گلخانه را مورد پوشش قرار داد، نایلون های عریض کاربرد های زیادی در گلخانه دارند با استفاده از این محصول می توان برای سقف و دیواره های گلخانه از آن استفاده کرد.

این نایلون های عریض دارای مزیت بیشماری هستند و همچنین از رنگ شفافی برخوردار می باشند و مانع از ورود نور فرابنفش به داخل می شوند، همچنین در حفظ و گرمای داخل گلخانه نقش بسیار حائز اهمیتی دارند و باعث رشد سریع و بهتر گل و گیاه و همچنین میوه‌ها مانند خیار، گوجه، بادمجان توت فرنگی و غیره می گردد و باعث می‌شود که محصولی بسیار سالم و ارگانیک به تولید برسد.

نایلون های عریض با بهترین مواد اولیه تولید می‌شوند و دارای ضخامت زیادی می باشند و به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه و همچنین پنج لایه در بازار موجود می باشند، هرچه چه تعداد لایه ها بیشتر باشد باعث استحکام کالا می گردد و باعث می‌شود که محصول دیر تر در معرض خراب شدن قرار بگیرد به همین دلیل نایلون های عریض گلخانه ای بسیار با استحکام هستند و امروز استقلال کنندگان زیادی به همراه دارند.

سالیانه حجم زیادی از این کالا تولید می گردد و علاوه بر احتیاجات داخل احتیاجات کشورهای خارجی را نیز فراهم می سازد و هرساله حجم زیادی از این کالا به روش های مختلف مانند هوایی، زمینی و دریایی به کشورهای متقاضی ارسال می گردد و از راه صادرات آن کسب درآمد زیادی می شود

اگر قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارید به شما پیشنهاد می کنم که خرید خود را از ما انجام دهید، شما می توانید به صورت راحت به سهولت ترین روش از طریق فضای مجازی به فروشگاه ما که در همین صفحه که در حال مطالعه آن هستید می توانید مراجعه نمایید و محصول خود را در این سامانه ثبت سفارش کنید و سپس کالای خود را با ذکر تمام ویژگی ها و قیمت مشخص شده و ابعاد مختلف مشاهده کنید سپس در صورت تمایل می توانید محصول خود را ثبت سفارش کرده و کالا را در اسرع زمان با قیمتی مناسب و بدون دخالت واسطه ها به روش مستقیم تحویل بگیرید و از خرید خود رضایمند باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید