قیمت نایلون حبابدار متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نایلون حبابدار نایلون حبابدار متری

برای فعالان در صنعت بسته بندی و عایق کاری یکی از بهترین وسایل نایلون حبابدار متری است که برای اطلاع از پایین ترین قیمت ممکن برای این محصول باید با تولید کننده معتبر آن در کشور ارتباط برقرار کرد.قیمت نایلون حبابدار متری

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار

پلی اتیلن ماده اولیه منحصر به فرد و ویژه‌ای است که در یک دهه اخیر تحول گسترده‌ای را در تولید محصولات جدید ایجاد کرده است و برای تمامی صنایع امروزی به عنوان یک وسیله ضروری شناخته می شود که کاربرد آن نسبت به بسیاری از مواد اولیه بیشتر است.

یکی از محصولات بسیار پرکاربرد که با استفاده از پلی اتیلن ساخته می شود و تقریباً تنها ماده سازنده این محصول را تشکیل می دهد و هیچ نوع ترکیب دیگری در ساختار آن وجود ندارد نایلون حبابدار است همچنین کاربردهای بسیار زیاد و ویژگی های مختلفی دارد که در ادامه در مورد تاثیر هر یک از آنها بر قیمت تمام شده محصول صحبت می‌شود.

این نایلون از دو لایه پلاستیکی تشکیل شده است که لایه زیرین آن کاملا صاف است و هیچ نوع چین و چروکی در آن دیده نمی شود در حالی که لایه رویی آن به گونه ای طراحی شده که دارای حباب های هوا در اندازه های مختلف است که پر از هوا می باشند و نقش اصلی آنها به عنوان عایق و ضربه گیر است.

کاربرد این نایلون ها در صنعت بسته بندی بسیار زیاد می باشد که به طور خاص جهت محافظت از اشیاء مختلف کوچک و بزرگ به کار می روند و به جرات می توان گفت که نسبت به همه محصولات دیگر نقش محافظت کننده بسیار خوبی دارند.

حباب های موجود بر روی این نایلون نقش بسیار زیادی در کیفیت این محصول خواهند داشت و نقش آنها در بسته بندی ممانعت از وارد آمدن ضربه می باشد و به این ترتیب است که این نایلون با قیمت مناسبی که دارد یکی از بهترین وسایل برای بسته بندی انواع مختلف لوازم خانگی از قبیل یخچال و تلویزیون است همچنین برای بسته بندی قطعات و تجهیزات بزرگ صنعتی نیز به کار می رود و به این ترتیب حمل و نقل آنها را بسیار راحت تر می کند.

این نایلون به دو صورت رولی یا ورقه ای توسط تولید کننده آن به خریداران عرضه می شود که هر دو دارای کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی هستند منتها نوع رولی آن برای این نقش مناسب تر است و نوع ورقه های آن علاوه بر کاربرد در این صنعت برای استفاده در صنعت ساختمان سازی نیز مناسب است همچنین از آن به عنوان لایه عایق در بخش‌های مختلف دیوار استفاده می شود.

قیمت این محصول متاثر از نرخ پلی اتیلن یا پلی‌پروپیلن است که ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصول است و با توجه به این که بیش از ۹۰ درصد این محصول از این دو پلیمر تشکیل شده است ارتباط مستقیمی بین قیمت این دو وجود دارد و هر گونه افزایش در قیمت این پلیمرها بر قیمت نهایی نایلون حبابدار تاثیر خواهد گذاشت.

این نایلون دارای در عرض های متفاوتی تولید می شود که از ۳۰ سانتی متر تا بیشتر از ۲ متر نیز می باشد و این مسئله یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تمام شده آن خواهد بود و به این ترتیب هر چه عرض آن بیشتر شود قیمت این نایلون نیز بالاتر خواهد رفت همچنین تعداد حباب های موجود بر روی این محصول تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد به عبارتی افزایش تعداد حباب ها بر روی سطح آن قیمت را افزایش می دهد و البته هر چه قطر حباب ها کوچکتر شود تعداد آنها نیز افزایش یابد.

قیمت این نایلون همچنین متاثر از کیفیت آن نیز قرار دارد که اگر از پلی اتیلن درجه یک برای این محصول استفاده شود مقاومت آن در برابر فشار و ضربه نیز بالا خواهد رفت اما اگر از پلی اتیلن بازیافتی استفاده گردد طبیعتا تحمل فشار توسط آن کاهش خواهد یافت و کیفیت لازم را برای بسته بندی دارا نخواهد بود.

قیمت این محصول با صادرات آن به بازارهای مختلف مرتبط است و به این ترتیب هر چه این محصول به بازارهای جهانی بیشتر صادر شود قیمت پرداختی برای آن در داخل کشور باید افزایش یابد چون فروش آن در کشورهای دیگر با ارز رایج آن کشورها صورت گرفته و در شرایط کنونی اقتصاد از لحاظ بسیار به صرفه می باشد همچنین وقتی حجم قابل توجهی از آن به این بازارها صادر می شود عرضه در داخل کمتر شده و قیمت آن بالا می رود.

نایلون حبابدار متری

 نایلون حبابدار متری از بهترین انواع محصولاتی که برای صنعت بسته بندی و ساختمان و بسیاری مورد دیگر استفاده فراوانی دارد و استفاده از آن به دلیل نرمی و انعطاف پذیری آن برای صنایع مختلف بسیار زیاد است نایلون حبابدار است که قیمت هر متر مربع آن نسبت به هر نوع بسته بندی دیگر مناسب تر می باشد.

این نایلون چون از پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن درجه یک ساخته شده است در برابر ضربه فوق العاده مقاوم است و ارائه آن به صورت متری می باشد بنابراین تولید کننده این محصول در متراژهای زیاد کمک قابل توجهی به صنعت بسته بندی می کند تا با هزینه کمتر محصولات خود را بسته بندی کرده و از آنها در برابر ضربه محافظت می نمایند.

تعداد حباب موجود بر روی این محصول و ضخامت و کیفیت پلی اتیلن قیمت های گوناگونی دارد و تولید کننده بر اساس نیاز متفاوت خریداران آن را به مشتریان عرضه می کند همچنین کیفیت این محصول را از رنگ شفاف آن می توان به راحتی تشخیص داد، البته نمونه های رنگی این محصول نیز بر اساس سفارش مشتری تولید می شود با این وجود پرمصرف ترین این محصول رنگ شفاف دارد و شفافیت نشان دهنده کیفیت بالای پلی اتیلن مورد استفاده در آن است.

این محصول سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و ترکیبی قابل بازیافت است چون به راحتی می توان از آن جهت تولید پلی اتیلن بازیافتی استفاده نموده و به این ترتیب باعث آلودگی محیط زیست نخواهد شد.

خریداران متراژ مورد نظر خود را از طریق این سایت مستقیما به تولید کننده آن اعلام می نمایند و با قیمتی بسیار مناسب از طریق ارتباط مستقیم با این تولید کننده آن را تهیه کرده و در سفارش های با متراژ زیاد مبلغ پرداختی برای این محصول نیز بسیار کمتر خواهد بود.

قیمت این نایلون از طریق این سایت به صورت روزانه بروز می گردد و مشتریان با مراجعه به اینجا از هزینه مورد نیاز برای خرید این محصول باخبر می شوند و بر اساس نیاز نسبت به سفارش این محصول برای خود اقدام خواهند کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید