قیمت خرید نایلون رکابی رولی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین نوع نایلون رکابیآشنایی با ویژگی های مهم نایلون رکابیچگونگی تولید نایلون رکابی سفیدمراکز عرضه به بازار نایلون رکابی رولی ایرانی

کارخانه دستگیره نایلکس در این مجموعه برای جلب رضایت شرکت ها و توزیع کنندگان اقدام به تولید انواع پلاستیک دسته نایلونی و رکابی در رنگ های مختلف و اندازه های استاندارد، شامل 35*25 ، 40 * 30 ، 47 * 37 ، کرده است و به فروش می رساند؛ از این رو شرکت ما محصولات خود را به قیمت روز و به صورت عمده به بازار عرضه می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید نایلون رکابی رولی ایرانی به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت خرید نایلون رکابی رولی ایرانی

مشخصات بهترین نوع نایلون رکابی

 مشخصات بهترین نوع نایلون رکابی

نایلون شفاف رکابی یا همان کیسه پلاستیکی دسته دار یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده در انواع مختلف می باشد. این محصول در کیفیت های مختلف و در مکان های مختلف با برندهای مختلف تولید و روانه بازارهای داخلی می شود و انواع نایلون شفاف را توزیع می کند و همزدن مستقیماً از طریق تولیدکنندگان و کارخانه های این محصولات امکان پذیر است و متقاضیان می توانند آن را با کیفیت بالا و پایین ترین قیمت خریداری کنند.

قیمت به صورت عمده و جزئی هر محصولی که در بازار داخلی موجود است به نوبه خود دارای مشخصات خاص خود می باشد و نایلون شفاف نیز از این مشکل مستثنی نیست، این محصول در کیفیت های مختلفی موجود است که قبل از خرید باید به آن توجه داشت اطلاعات کافی داشته باشید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

یکی از خواص ویژه نایلون رولی ایرانی استیلیزه، کیفیت عالی آن است که در برابر حجم و وزن سنگین مواد غذایی، پوشاک، میوه و… مقاومت می کند و به راحتی پاره نمی شود، جز اینکه این محصولات از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند، با کیفیتی درجه یک تولید شده و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند که یکی از فاکتورهای مهم این نایلکس ها ابعاد متفاوتی است که مشتری می تواند با توجه به نیاز خود، آن را خریداری نماید.

این نایلون ها در چند نوع مختلف ارائه می شوند؛ نایلون میوه ای برای استفاده در میوه جات می باشد و نایلون ساده دارای کاربردهای متفاوتی می باشد که به دلیل داشتن دو دسته حمل و نقل را آسان می کند که در رنگ های مختلف تولید می شوند که به دو صورت طراحی شده اند؛ این محصولات ساده هستند و قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای دارند.

آشنایی با ویژگی های مهم نایلون رکابی

آشنایی با ویژگی های مهم نایلون رکابی امروزه مدل های مختلفی از نایلون دسته رکابی توسط کارخانه ها تولید می شود که هر کدام دارای عملکرد و کاربردهای خاصی هستند. رکاب، نایلون دسته موزی، نایلون تقویت کننده و… به عنوان معروف ترین و پرکاربردترین انواع نایلون شناخته می شوند. در میان انواع نایلون ذکر شده، البته حلقه نایلونی است که بیشترین فروش و بیشترین استفاده را دارد.

می توان گفت نایلون رکابی از رایج ترین انواع نایلون در کشور است زیرا عمده ترین و مهمترین کاربرد آن نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی، میوه و سبزیجات، قطعات مخصوص و البته قیمت نسبت به قیمت نایلون دسته موزی است. نایلون رکابی یکی از پرکاربردترین انواع نایلون است که با استفاده از مواد پلیمری تولید می شود و برای حمل و جابجایی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

استحکام و انعطاف پذیری دو فاکتور مهم در نایلون های رکابی است و هر چه استحکام و انعطاف پذیری نایلون های رکابی بیشتر باشد، کیفیت این محصولات نیز بالاتر می رود. محصولات برندهای مختلف از نظر کیفیت و استحکام متفاوت هستند و همین عامل باعث تفاوت قیمت محصولات برندهای مختلف نیز شده است.

چگونگی تولید نایلون رکابی سفید

چگونگی تولید نایلون رکابی سفید برای بسیاری از کسانی که می خواهند کارخانه خود را در تولید محصولات نایلونی راه اندازی کنند، بسیار سوال است که در تولید نایلون و نایلکس از چه ترکیباتی و تا چه حد استفاده می شود؟ در مورد مواد اولیه این محصولات باید گفت که یکی از رایج ترین مواد اولیه پلی اتیلن سنگین است. اما همیشه از اتیلن سنگین استفاده نمی شود، بلکه حدود 80 درصد آن از این ماده و 20 درصد نایلون باقی مانده از اتیلن سبک وزن ساخته شده است.

وقتی صحبت از نوع و مقدار مواد اولیه می شود، باید بدانیم که قصد داریم چه نوع محصولی بسازیم و محصول ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد. به عنوان مثال، محصولات شفاف و مات هرکدام به صورت مجزا دارای ترکیبات خاص خود هستند؛در ادامه به بررسی فرمول های تولید انواع نایلون و نایلکس می پردازیم. توجه داشته باشید که برای تعیین میزان هر یک از مواد تشکیل دهنده به تحقیقات بیشتری نیاز است و برای خرید یک محصول قبل از هرچیز باید از کیفیت آن اطمینان حاصل

ترکیب شیری نایلکس شیر نایلکس که قدرت پوشش دهی بالایی دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین بهتر است مقدار مستربچ سفید را دقیقا بریزید تا محصول مورد نظر به دست آید. این ترکیب نیز مانند سایر ترکیبات دارای نکات فنی بسیاری است که با انجام تحقیقات در این زمینه با آن آشنا خواهید شد. در زیر لیست مواد اولیه و مقدار آنها برای تهیه شیر نایلکس آورده شده است.

F7000 بیشتر: 6 واحد X 5: 6 واحد (این ماده اولیه دارای مارک های مختلف و کیفیت های متفاوت است.) 5110 آریا ساسول: 6 واحد 0075، 020 یا 190: 3 واحد 209 امیر کبیر LD: 2 واحد تهیه: 1% مستربچ سفید: با پوشش کامل ترکیبی از دستکش یکبار مصرف جنس این نوع دستکش معمولا نازک بوده و خاصیت شکننده ای دارد. به همین دلیل ترکیب زیر ترکیب مناسبی برای ساخت این محصول است.

F7000 بیشتر: 10 واحد BL3 5: 10 واحد (این ماده اولیه دارای مارک های مختلف و کیفیت های متفاوت است.) 0075، 020 یا 190: 2 واحد 209 ال ای دی امیر کبیر: 1 واحد ترکیب مواد شیرین این محصول دارای ترکیبات مختلفی است که به دلیل عملکردهای متفاوت، میزان مواد اولیه آن متفاوت است. به عنوان مثال، اگر هدف بسته بندی آب معدنی است.

در گذشته بیشتر مواد اولیه نایلون و نایلکس در تشت بزرگی مخلوط م شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در شاخه پلاستیک و پلیمر، برای مخلوط کردن مواد اولیه، از میکسرهای صنعتی استفاده می‌ شود. این میکسرها سرعت کار را افزایش می‌ دهند و امروزه بیشتر کارخانه های تولید کننده از این روش استفاده می کنند.

مراکز عرضه به بازار نایلون رکابی رولی ایرانی

مراکز عرضه به بازار نایلون رکابی رولی ایرانی نمایندگی عرضه و فروش نایلون رولی رکابی امروزه با قدرت فراوان به تمامی ایرانیان و نقاط مختلف دنیا خدمات رسانی می کند؛ مراکز عرضه نایلون رکابی با کیفیت تریننوع محصول را از طریق تولید کنندگان معتبر و به نام در این عرصه تهیه و بدون هیچگونه واسطه ای دراختیار متقاضیان قرار می دهند.

خرید این محصول امروزه باتوجه به رونق خرید های اینترنتی به صورت آنلاین و در مدت زمان کوتاهی به صورت های عمده و جزئی برای مشتریان فراهم آمده است تا خریدی به صرفه و اقتصادی داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید