فروش نایلکس رکابی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع نایلکس رکابیقیمت نایلکس رکابی عمده

نایلکس رکابی عمده یکی از پر مصرف و پرکاربرد ترین نایلکس های تولید شده در ایران است که با توجه به راحتی حمل و نقل مواد غذایی، پوشاک، دارو و.. در داخل آن و همچنین کیفیت بالای این نوع نایلکس ها، از آنها استفاده فراوانی می‌شود. فروشگاه ما با فروش و پخش نایلکس عمده یکی از بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش نایلکس به صورت اینترنتی می باشد.

فروش نایلکس رکابی عمده

بهترین نوع نایلکس رکابی

بهترین نوع نایلکس رکابی

نایلکس های رکابی معمولا به نایلکس هایی گفته می‌شود که همانند رکابی دارای دو دسته هستند که سبب راحتتر جابه جا کردن وسایل شده است و در رنگ بندی های مختلفی تولید می‌شود و همچنین روی آنها می‌توان نشان و برند فروشگاه، مواد غذایی و یا تبلیغ هر چیز دیگری را چاپ کرد.

مرکز ما چاپ تضمینی و کاملا مشخص برند یا تبلیغ شما را روی هرگونه نایلکس با هر ضخامت و رنگی برای شما انجام میدهد. این نوع نایلکس های تبلیغاتی معمولا برای استفاده در فروشگاه های مواد غذایی، مراکز فروش پوشاک، مرکز فروش کفش و بسیاری مراکز دیگر استفاده می‌گردد. این نایلکس ها هم به صورت رولی و هم به صورت کیلویی عرضه می‌شوند که در حالت رولی جای مشخصی برای برش راحت تر نایلکس ها جای‌گذاری و مشخص شده است و مشتریان می‌توانند نایلکس ها را از آنجا برش بزنند و استفاده کنند.

نایلکس ها معمولا در هر ضخامت و هر رنگی قابل تولید هستند و بسیار بادوام و مقاوم نیز می باشند، اما یکی از معایب این نایلکس ها این است که کمی خشک و زبر تر از نایلون می باشند. نایلکس ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند معمولا میتوان اقلام زیادی را در آن جای داد بدون اینکه نگران پاره شدن آن بود. همچنین نایلکس های مات و یا رنگی بیشتر از نایلکس های شفاف طرفدار دارند زیرا این نایلکس ها از نفوذ نور خورشید به داخل آن جلوگیری می‌کند و همچنین اقلام داخل آن نیز دیده نمی‌شود.

قیمت نایلکس رکابی عمده

قیمت نایلکس رکابی عمده اگر شما هم قصد خرید نایلکس رکابی و انواع نایلون و نایلکس را به صورت عمده دارید می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط به صورت آنلاین و اینترنتی وارد سایت ما شوید و برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروش ما در این زمینه گفتگو و مشورت نمایید و محصول مورد نظر خود را در هر ابعاد و اندازه ای که خواستید سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

این نایلکس ها همگی قابلیت بازیافت چند باره را دارند و به همین دلیل محبوبیت بیشتری دارند و با بازیافت آنها محیط زیست نیز آسیب نمی‌بیند و سالمتر باقی می‌ماند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید