فروش نایلکس دسته دار در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلکس دسته دار نایلکس دسته دار در اصفهان

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در زندگی روزمره افراد نایلونها و همچنین نایلکسها می باشند که از پر مصرف ترین آنها می توان به فروش نایلکس دسته دار در اصفهان اشاره کرد که در فروشگاههای مختلف از مصرف بسیار بالایی برخوردار است اما نکته مهم این است که غالبا افراد تفاوت بین نایلون و نایلکس را نمی دانند.

فروش نایلکس دسته دار در اصفهان

فروش نایلکس دسته دار

فروش نایلکس دسته دار

امروزه به دلیل کاربردهای فراوان شاهد افزایش فروش نایلکس دسته دار در بازار هستیم و این محصول از استفاده بالایی در بین مردم و فروشندگان برخوردار است.

در مورد مواد تشکیل دهنده نایلکسها باید اشاره کنیم که این محصولات از پلی اتیلنهای سنگین تهیه می شوند که دارای ظاهری خشک می باشد و دارای قدرت تحمل وزن بیشتری هستند و به سادگی پاره نمی گردند و به همین خاطر در تره بارها و همچنین میوه فروشیها که دارای محصولات سنگینی هستند بیشتر از نایلکس استفاده می گردد.

در مورد تفاوتهای بین نایلون و نایلکس که اکثر افراد آنها را با هم اشتباه می گیرند و یا اینکه آنها را یکی می دانند باید اشاره کنیم که یکی از مهمترین تفاوتهای آنها در مواد تشکیل دهنده ساختار آنها می باشد که همانطور که اشاره کردیم مواد اولیه که در تهیه نوعی نایلکسها به کار می رود پلی اتیلنهای سنگین می باشند که البته ۸۰ درصد آنها از این مواد است و ۲۰ درصد بقیه از پلی اتیلنهای سبک تشکیل می شود که اضافه کردن پلی اتیلنهای سبک به مواد اولیه نایلکسها باعث می شود که شفافیت و نرمی آنها بیشتر شود اما در مورد مواد اولیه نایلونها باید گفت که این محصولات تماما از پلی اتیلنهای سبک تهیه می شوند و به همین خاطر دارای نرمی و انعطاف بیشتری هستند.

تفاوت دیگری که این دو محصول دارند در ظاهر آنها می باشد که نایلونها غالباً نرمتر و همچنین براقتر و شفافتر از نایلکسها هستند و قابلیت عبور نور را دارند اما نایلکسها غالباً مات و همچنین زبر و خشک می باشند.

تفاوت دیگر در ضخامت این دو محصول است که نایلکسها را در ضخامتهای بسیار نازک نیز می توانند تولید کنند در صورتیکه نایلونها از این قابلیت برخوردار نیستند و این مسئله باعث می‌ شود که در یک کیلوگرم از نایلکس تعداد بیشتری محصول نسبت به نایلون وجود داشته باشد و این نکته موجب می‌ شود که فروشندگانی که برای تبلیغات به دنبال پلاستیک هستند از نایلکس استفاده کنند چرا که مقرون به صرفه تر هستند.

مسئله دیگر چاپ ایجاد شده بر روی این دو محصول م یباشد و در محصولات نایلونی از چاپهای براق و روغنی غالباً استفاده می گردد و به همین خاطر از زیبایی بیشتری برخوردار هستند اما در چاپی که بر روی نایلکسها ایجاد می گردد به دلیل اینکه که کدر هستند از چاپهای pvc استفاده می شود که مقرون به صرفه تر هستند.

تفاوت دیگر در کاربردهای این محصولات است که نایلکسها به دلیل اینکه وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند در فروشگاههایی که دارای محصولات سنگین هستند مثل میوه فروشیها و همچنین تره بار استفاده بیشتری دارد اما نایلونها که تحمل وزن کمتری دارند برای محصولات سبکتر و در فروشگاههایی مثل داروخانه ها و همچنین فروشگاهها استفاده می شود.

یک راه ساده برای تشخیص این دو محصول از یکدیگر این است که اگر محصول را در داخل دست مچاله کنید نایلونها به دلیل اینکه نرمتر هستند صدای کمتری ایجاد می‌ کنند اما نایلکسها که از خشکی بیشتری برخوردار هستند بعد از مچاله شدن صدای بیشتری ایجاد می کنند و اصطلاحاً ایجاد خش خش می نمایند.

نایلکس دسته دار در اصفهان

 نایلکس دسته دار در اصفهان انواع مختلف نایلکسها و نایلونها در شهرهای مختلف کشورمان موارد استفاده بالایی دارند و باید اشاره که نایلکس دسته دار در اصفهان یکی از انواع بسیار پر فروش این محصولات می باشد و به میزان زیادی در بازارهای این شهر مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

برای تولید نایلکسهای رنگی به ترکیبات مواد اولیه نایلکسهای شفاف مقداری مستربچ یا همان رنگهایی که مخصوص مواد پلیمری هستند اضافه می کنند که میزان اضافه کردن آنها با توجه به میزان اثر بخشی که هر رنگ دارد متفاوت می باشد و برای تهیه نایلکسهایی که رنگی و پوشش دار هستند باید علاوه بر مستربچهای رنگی از مستربچهای سفید هم در ترکیبات آنها استفاده کنند و همچنین اگر بخواهند که نایلکسها پوشش کاملی داشته باشند باید مستربچها را با درصد زیادی اضافه کنند تا پوشش کامل ایجاد شود.

مساله که وجود دارد این است که غالبا این سوال پیش می‌ آید که آیا نایلکسهایی که رنگی هستند بهداشتی می باشند یا نه که در پاسخ باید گفت که اگر مستربچی که در تهیه نایلکسها به کار می رود بهداشتی باشد نایلکسها کاملا بهداشتی و فاقد هر گونه مشکلی هستند اما بخاطر اینکه افراد نمی دانند که تولید کنندگان از چه نوع مستربچی استفاده کرده اند بهتر است که برای مواد غذایی از نایلکسهای شفاف استفاده شود.

از نظر انواع کاربردهایی که نایلکسها دارند باید گفت که به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از انواع پر کاربرد آنها کیسه های زباله می باشد که در داخل همه خانه ها برای نگهداری کردن زباله و همچنین حمل آنها استفاده می شوند.

دسته دیگر نایلکسهای تبلیغاتی هستند که این دسته از نایلکها از کیفیت بالایی برخوردارند و بر روی آنها تبلیغات مورد نظر هر فرد چاپ می گردد.

یکی دیگر از انواع نایلکسها که بسیار پر مصرف و پر فروش می باشند نایلکسهای دسته رکابی هستند که در فروشگاه های مختلف زنجیره‌ ای و همچنین در داخل تره بارها و میوه فروشیها از آنها استفاده زیادی می شود.

یک نوع تقسیم بندی دیگر برای نایلکسها بر اساس نوع کاستی می باشد که برای آنها در نظر گرفته می شود که کاست ها همان قسمتهایی هستند که برای افزایش دادن حجم نایلکسهای دسته دار از آنها استفاده می گردد و بر این اساس به انواع ته کاست، بغل کاست، ته کاسب و بغل کاست و همچنین بدون کاست یا همان نایلکسهای تخت تقسیم می شوند.

نایلکسهای دسته دار که همانطور که اشاره شد از انواع پر مصف نایلکس هستند نیز بر اساس شکل ظاهری که دارند به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل مدلهای دسته رکابی، دست زنبیلی، دست تقویت و دسته موزی می باشند.

یک دسته از نایلکسها نیز انواع بدون دسته هستند که از نظر مواد مورد استفاده شبیه به همان نایلکسهای دسته دار می باشند اما با توجه به نوع مصرفی که دارند لایه های آنها به صورت دولا و همچنین چهار لا می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید