فروش نایلون حبابدار شرق تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلون حبابدار نایلون حبابدار شرق تهران

مناسب ترین وسیله برای بسته بندی کالاهای مختلف نایلون حبابدار است که از پلیمر بسیار باکیفیت برای ساخت آن استفاده شده است.فروش نایلون حبابدار شرق تهران

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار

از انواع پلاستیک هایی که برای بسته بندی به کار می رود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است نایلون حبابدار بوده که از پلیمرهای صنعتی بسیار شناخته شده و معروف می باشد و شکل آن یعنی داشتن حباب وجه تسمیه نام گذاری این محصول است.

حباب های این محصول دارای اندازه های مختلف است که به طور معمول در قطر های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلی متر تولید می شود همچنین گرید پلی اتیلن مورد استفاده در آن نیز متفاوت می باشد.

تفاوت در نوع پلی اتیلن باعث ایجاد قیمت گوناگونی در این نایلون شده است و محصولی با بیشترین کاربرد در صنعت بسته بندی است و استفاده از آن برای بسته بندی قطعات یدکی در صنعت خودروسازی بسیار زیاد است.

این نوع پلاستیک نقش ضربه گیر را دارد و دلیل ایفای این نقش داشتن حباب های پر از هوا است که سدی در برابر ضربه و فشار هستند و مانع از هر گونه آسیب به کالایی که دور آن قرار گرفته اند می شوند.

این محصول برای بسته بندی شیشه، چراغ و آینه خودرو گزینه بسیار مناسبی است و از آن در بسته بندی قطعات دوچرخه و موتورسیکلت نیز استفاده می شود و برای محافظت دستگاه های پزشکی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

این نایلون در صنعت ساخت انواع مختلف لوازم خانگی جهت بسته بندی به کار می رود و از یخچال، کابینت، اجاق گاز و انواع ظروف آشپزخانه در برابر عوامل محیطی و به خصوص ضربه محافظت می کند.

جنس این نایلون از پلی اتیلن یا پلی‌پروپیلن است و گاهی ترکیب این دو محصول استفاده می شود و خصوصیات هر دو پلیمر را می‌توان در این محصول مشاهده کرد.

انواع بسیار مختلفی از نایلون حبابدار وجود دارد که شکل معمولی آن به نایلون حبابدار دو بعدی معروف است و از آن برای بسته بندی کالاهایی همچنان لوازم یدکی، ظروف شکستنی، صندلی و بسیاری از کالاهای دیگر استفاده می شود.

نوع سه بعدی نایلون حبابدار نیز وجود دارد که اغلب برای کالاهای حجیم مانند یخچال، کمد و امثال آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کارایی بسیار بیشتری از نمونه های معمولی دارند.

انواع مختلف حبابدار ضربه گیر به صورت دو لایه ساخته می شود که لایه زیرین به صورت تخت بوده و لایه رویی که همان حباب ها هستند به آن چسبیده اند و از نظر اندازه کوچک و بزرگ حباب ها بین انواع مختلف آنها تفاوت وجود دارد.

این حباب ها یکی از معیارهای دسته بندی به شمار می‌رود به طوری که هر چه اندازه آنها کوچکتر باشد قدرت ضربه گیری این محصول نیز بیشتر است و قیمت آن نیز افزایش می یابد.

این نایلون ها اغلب به صورت رولی ارائه می شوند و عرض آنها از ۳۰ سانتی متر تا 2 متر متفاوت است همچنین نمونه های ورقه ای نیز وجود دارد که به لحاظ طول و عرض با هم تفاوت های بسیار زیادی هستند.

انواع بسیار متفاوت این محصول به لحاظ تعداد لایه و عرض وجود دارند همچنین خریداران بر اساس نیاز قادر به تهیه نوع رولی یا ورقه ای آن می باشند.

فروشنده این نایلون در داخل کشور بنا به درخواست مشتریان هر یک از نمونه های موجود را در سفارش عمده به مشتریان ارائه می کند تا این نایلون را در باکیفیت ترین شکل عرضه آن به خریداران ارائه نماید.

فروش نایلون حبابدار با قیمت روز انجام می شود و نوسان نرخ پلی اتیلن یا پلی‌پروپیلن تاثیر مستقیم بر نرخ نایلون یاد شده دارد بنابراین مشتری و علی‌الخصوص مشتری های عمده ضروری است قبل نهایی کردن سفارش استعلام قیمت را آنلاین انجام دهند چون قیمت این پلیمرها به صورت لحظه ای تغییر می کند.

نایلون حبابدار شرق تهران

 نایلون حبابدار شرق تهران به علت فراوانی پلی‌پروپیلن در کشور، تولید نایلون حبابدار شرق تهران به عنوان یکی از برند های مرغوب این محصول در کشور نیاز مشتریان در داخل کشور را با پایین ترین قیمت تامین خواهد کرد و آن را در قیمتی بسیار مناسب به خریداران ارائه می نماید.

نایلون حبابدار شرق تهران به این جهت که از پلیمر پلی اتیلن درجه یک ساخته شده است از کیفیت فوق العاده برخوردار می باشد و این مساله ای کاملا واضح می باشد.

روش تولید آن با استفاده از خط تولید ویژه بوده که از دستگاه های بسیار مجهز و پیشرفته تشکیل شده است و این امکان را به تولید کنندگان این محصول می دهد تا با کیفیت صادراتی آن را به مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه کنند.

مشخصات این نایلون به لحاظ ضخامت، نوع حباب ها و تعداد آنها در هر متر مربع برای این محصول در سایت به نمایش درآمده است و کسانی که در متراژ بالا این محصول را لازم دارند از طریق این سایت قادر به سفارش آن می شوند.

بهترین و باکیفیت ترین نمونه های این نایلون در متراژ بالا و تعداد زیاد توسط تولید کننده با قیمت پایین تر برای همه کسانی که به آن نیاز دارند پیشنهاد می شود و به این ترتیب خریدهای حجم بالا به دلیل نرخ تهیه ارزان برای صادرات بسیار عالی هستند.

خرید نایلون مذکور در حجم زیاد برای کسانی که جهت بسته بندی محصولات آن را می خواهند یا از آن برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می کنند به صورت اینترنتی با کمک فضای مجازی قابل انجام است و این محصول برای ارائه به بازارهای مختلف با هزینه کمتری مورد استفاده است.

انواع مختلف این نایلون در اینجا و به طور کامل به مشتریان معرفی شده است و به آنها این امکان را خواهد داد از طریق اینترنت و فضای مجازی و با پایین ترین قیمت ممکن به آن دسترسی پیدا کنند.

نرخ این محصول با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب خواهد بود و در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار می دهد که رضایت آنها را به خوبی تامین خواهد کرد چون از هر لحاظ به نفع مشتری است.

خرید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف که استفاده از آنها برای بسیاری از کارهای روزمره توسط ایرانیان رایج است نیز امکان پذیر است و تولید کننده لینک این شبکه ها را در وب سایت به نمایش درآورده و خریداران از طریق این روش ارتباطی جدید به صورت آنلاین از قیمت این محصول باخبر می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید