فروش نایلون حبابدار در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلون حبابدار نایلون حبابدار در کرج

نایلون حبابدار از پرمصرف ترین نایلون های جدید در حوزه بسته بندی صنایع است که دارای استحکام و متریال درجه یک می باشد؛ در ادامه می توانید بیشتر با خصوصیات و کاربرد آن آشنا شوید.

فروش نایلون حبابدار در کرج

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار

نایلون از پرمصرف ترین محصولاتی می باشد که امروزه در انواع و اقسام مدل های طراحی و ساخته شده است و یکی از پرکاربردترین آنها نایلون حبابدار می باشد؛ از بهترین مواد پلی اتیلن در تهیه این نایلون استفاده شده است که دارای کیفیت درجه یک می باشد و استحکام کافی را دارد.

نایلون حبابدار در زمینه بسته بندی محصولات خوراکی و غیر خوراکی به عنوان یکی از پرمصرف ترین بسته بندی ها شناخته می شود که مدل های بسیار گوناگونی دارد.

دارای لایه های متعدد بوده که به صورت نایلون های دو لایه، سه لایه، پنج لایه و… تولید می شود که بسته به صنعت هدف دارد.

نایلون های پنج لایه از ضخامت و استحکام بیشتری برخوردار می باشند و برای بسته بندی محصولات سنگین تر به کار می روند که در صنعت مصارف زیادی را به خود اختصاص می دهد؛ این نایلون رنگ بندی گوناگونی نیز دارد که به زیبایی و تنوع آن افزوده است.

نایلون های حباب دار از نظر شکل و ظاهر با دیگران آنها دارای تفاوت فاحشی می باشند که در واقع این نایلون با استفاده از حباب های پوشیده شده است که دارای جنس پلاستیکی می باشند و این حباب ها با استفاده از هوا پر شده اند.

سطح آن بسیار نرم بوده و ضخامت آن نسبت به دیگر نایلون ها بسیار زیاد می باشد که به دلیل وجود حباب ها است؛ برای بسته بندی محصولات مختلف به خصوص محصولات شکستنی از آن استفاده می‌ کنند که می‌ تواند به محافظت و مراقبت آنها در برابر فشار و ضربات مکانیکی بپردازند.

در واقع می توان گفت این نایلون دارای خاصیت ضربه گیری می باشد که در لایه‌ های مختلف ساخته شده است و هر چه میزان و تعداد لایه ها بیشتر باشد مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

در صنایعی مانند صنایع لوازم خانگی، صنایع الکتریکی، صنایع تولید شیشه، صنایع بسته بندی قطعات کامپیوتر و… از آن استفاده می گردد؛ البته کاربرد این نایلون بسیار بیشتر می باشد و به عنوان بسته بندی در بسیاری از صنایع به مصرف می رسد.

حباب ها در هر کدام از آنها متفاوت بوده و نایلون هایی وجود دارند که دارای حباب های درشت هستند و از آنها در صنایع استفاده بیشتری می شود؛ برخی از دیگر نایلون ها دارای حباب های ریز هستند که برای بسته بندی محصولات کوچک تر به کار می روند.

فروش نایلون حبابدار به صورت اینترنتی در این مرکز انجام می‌ شود و شما می‌ توانید از بین اشکال و نمونه های مختلف این محصول به سفارش آن بپردازید.

همچنین سفارش و تهیه کالا به صورت عمده و کلی وجود دارد که مشتریان عزیز می توانند بر اساس نیاز خود به هر میزانی که تمایل دارند آن را تهیه کنند.

این کالا به صورت کاملا فوری به محل مورد نظر ارسال می شود و مشتریان را از حضور به مرکز و اتلاف زمان بی‌ نیاز می‌ کند؛ تنها در محل کار خود می توانید آن را سفارش دهید.

نایلون حبابدار در کرج

 نایلون حبابدار در کرج نایلون حباب دار از انواع نایلون ها می باشد که استفاده از آنها طی سال های اخیر بسیار افزایش یافته است؛ به خصوص در صنایع مختلف که جهت بسته بندی کالاهای نهایی خود از آن استفاده می کنند.

این کالا با استفاده از بهترین مواد پلیمر تولید شده که با استفاده از تجهیزات به خصوص به تشکیل حباب و تزریق هوا به درون آنها پرداخته شده است؛ حباب های موجود در سطح این نایلون ها می‌ توانند نقش ضربه گیر را ایفا کنند که برای محافظت از محصولات گوناگون به کار می روند.

دارای ظاهر کاملا شفاف هستند که می توان محتویات درون آنها را به راحتی مشاهده نمود؛ از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند که با استفاده از دست پاره نمی شود و میزان استحکام آنها را نشان می دهد.

دارای قابلیت برش می باشند که می توان در اندازه و اشکال گوناگون آن را برش داد و برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر از آنها استفاده کرد.

کاربرد اصلی نایلون حبابدار جلوگیری از فرورفتگی، شکستگی و خش دار شدن محصولات می باشد که به واسطه آن بسته بندی شده اند و سلامت آنها را در پی دارند.

انواع نایلون حبابدار در ابعاد و اندازه های بسیار مختلفی تولید می شوند که کاربرد هر کدام با دیگری متفاوت است؛ نایلون هایی که دارای بافت درشت و ضخامت زیاد هستند در صنایع بزرگ مانند خودروسازی مورد استفاده واقع می شوند.

این نایلون برخلاف تصور جنس بسیار نرم و لطیفی دارد که به هیچ عنوان به محصول صدمه وارد نمی کند و می توان برای حساس ترین کالاها مانند محصولات دکوری و تزئینی از آن نیز استفاده کرد.

وزن نایلون حبابدار بسیار مناسب می باشد که طبق استاندارد ها در هر متر مربع حدود یک کیلو وزن دارد و می توان آن را جایگزین بسیاری از بسته بندی ها مانند کارتون‌ ها نمود که به مراتب وزن سنگین تری دارند و کار حمل و نقل و بارگیری را سخت تر می کند.

نایلون حبابدار در کرج به صورت انبوه توزیع می شود که خریداران بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و همه روزه به تهیه و استفاده از آن در تناژ بالا پرداخته می شود.

برای سهولت خرید و راحتی مشتریان عزیز تمامی محصولات به صورت اینترنتی عرضه می گردند و تنها از طریق سایت و دریافت اطلاعات لازم می توانید آن را سفارش دهید.

همچنین اگر سوالی دارید می توانید از طریق شماره های پایین با مشاوران فروش ارتباط برقرار نموده و ابهامات خود را مرتفع کنید؛ ارسال کالا به اقصی نقاط کشور صورت می پذیرد که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد و نیازی به هزینه های رفت و آمد توسط خریداران نیست.

این کالا نه تنها در کشور بلکه در بازار بین المللی به صورت انبوه عرضه می گردد و مشتریان زیادی از این محصول ایرانی رضایت دارند.

با تهیه این محصول و مطلع شدن از کیفیت بالای آن می توانید به یک مشتری دائمی تبدیل شوید که قیمت های بسیار شگفت انگیزی برای شما مد نظر قرار داده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید