فروش نایلون بسته بندی در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نایلون بسته بندی نایلون بسته بندی در کرج

از زمانهای گذشته تا به امروز نایلونها یکی از پلیمرهای بسیار پر مصرف دربین مردم هستند که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند و در بین انواع مختلف آنها نایلون بسته بندی در کرج یکی از مدلهایی است که از مصرف بسیار بالایی برخوردار است و فروش بالایی دارد.

فروش نایلون بسته بندی در کرج

فروش نایلون بسته بندی

فروش نایلون بسته بندی

با توجه به مصارف بالایی این محصولات خرید و فروش آنها از رونق بالایی برخوردار است و به طور ویژه فروش نایلون بسته بندی در بازارهای شهرهای مختلف بسیار زیاد می باشد.

نایلونها از مواد پلی اتیلنی سبک ساخته می شوند که دارای چهار عنصر اکسیژن، هیدروژن، کربن و نیتروژن هستند که ترکیب این عناصر در کنار یکدیگر باعث بالا رفتن انعطاف پذیری نایلونها می شود و دارای انواعی همچون نایلونهای حباب دار، نایلونهای شیرینگ، نایلونهای سه لایه و پنج لایه و همچنین نایلونهای حبابدار پاکتی و نایلونهای دسته بندی و غیره می باشند.

در مورد تاریخچه نایلون باید اشاره کرد که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ توسط یک شیمیدان به نام والاس کاروترز در داخل شرکت دوپونت در کشور آمریکا تولید شد.

در حال حاضر علاوه بر مصارفی که نایلونها در منازل دارند در صنعتهای مختلفی همچون صنایع لاستیک سازی و در تولید چادرهای مسافرتی، در تولید طنابها و وسایلی از این قبیل استفاده می شود.

در مورد نایلونهای بسته بندی باید گفت که از پلی اتیلنهایی با چگالی پایین تولید می شوند که برای بسته بندی از آنها استفاده می گردد و در صنایع غذایی و همچنین کشاورزی استفاده های زیادی دارند.

نایلونهای شیرینگ در ضخامتهای متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند و صنایع مختلف برای محافظت کردن از محصولات خود از این نایلونها استفاده می کنند و لازم به ذکر است که این نایلونها زمانی که در مجاورت حرارت قرار گرفته شوند حالت انعطاف پذیری بالایی پیدا خواهند کرد.

دسته دیگر نایلونهای حبابدار هستند که نسبت به سایر نایلونها از قیمت بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل از آنها برای محافظت کردن از محصولاتی که در مقابل ضربه حساس می باشند و امکان شکستگی در آنها در هنگام جابجایی وجود دارد استفاده می شود که وزن این دسته از نایلونها نسبت به سایر انواع آنها بیشتر است.

دسته دیگر از نایلونها انواع مورد استفاده در کشاورزی و همچنین گلخانه ها هستند که دارای ضخامت بسیار زیادی می باشند و در عین حال بسیار سبک هستند و در مورد این دسته از نایلونها باید اشاره کرد که دارای ویژگیهای خاصی می باشند که یکی از آنها مقاومت بالا در مقابل اشعه های ماورای بنفش می باشد و به همین دلیل از طول عمر بیشتری برخوردار هستند همچنین به دلیل جلوگیری از نفوذ کردن این اشعه به محصولات از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از ویژگیهای این نایلونها نیز توانایی در جذب کردن اشعه های مادون قرمز می باشد که با جذب این اشعه و ایجاد گرما قادر هستند که گرمای مورد نیاز گلخانه ها و همچنین صنایع کشاورزی را در طی شب و در هنگام سرما ایجاد نمایند.

یکی دیگر از خاصیتهای این نایلونها نیز ضد الکتریسیته بودن می باشد که باعث جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در سطح محصولات گلخانه‌ای و کشاورزی می شود.

دست دیگر از نایلونها نیز نایلونهای ساختمانی می باشند که دارای عرض بسیار زیادی هستند و در صنایع ساختمان سازی و برخی دیگر از صنایع کاربردهای بسیار زیادی دارند و از این نوع نایلونها برای پوششهای موقت وسایل و همچنین پوشش دادن انبارها و بناهای مختلف و ایجاد امنیت در مقابل طوفان و آب و هوای سخت و همچنین در هنگام حمل و نقل استفاده می شود.

یک دسته دیگر از انواع نایلونها مدلهای پشت چسب دار می باشند که در قسمت خارجی خود دارای خاصیت چسبندگی هستند و به همین دلیل به سادگی می توان آنها را بر روی محصول مورد نظر همانند یک روکش کشید و به این ترتیب در برابر عوامل مضر از محصول محافظت نمود که به این دسته از نایلونها سلفون گفته می شود و آنها را بر روی تمامی وسیله های برقی که آکبند هستند می توان مشاهده کرد.

نایلون بسته بندی در کرج

 نایلون بسته بندی در کرج همانطور که اشاره کردیم نایلونها دارای انواع مختلف و مصارف بسیار زیادی می باشند و در شهرهای مختلف از بازار پر رونقی برخوردارند که نایلون بسته بندی در کرج یکی از موارد بسیار پر فروش آنها می باشد.

در مورد انواع روشهای موجود برای ایجاد چاپ بر روی نایلونها باید اشاره کنیم که چاپ روی نایلونها به روشهای متفاوتی انجام می گیرد که یکی از آنها روش چاپ فلکسو می باشد و در این مدل چاپ به روش رول و همچنین با استفاده از کلیشه های ژلاتینی انجام می گیرد.

روش دیگر چاپ بر روی نایلونها چاپ هلیوگراور است که شبیه به چاپ فلکسو می باشد و تنها تفاوتی که در بین این دو روش چاپ وجود دارد استفاده کردن از سیلندر به جای کلیشه های ژلاتینی می باشد که در تولید با حجمهای بیشتر از این روش استفاده می شود.

یک دسته دیگر هم چاپ سیلک است که این نوع چاپ به صورت تکی انجام می‌ شود و غالباً برای سفارشهایی صورت می گیرد که از تعداد و حجم کمی برخوردار هستند.

از این روش برای ایجاد تصاویر مختلف و همچنین چاپ نوشته ها بر روی نایلونها استفاده می گردد و باید اشاره کنیم که طرحی که در روش چاپ سیلک استفاده می شود باید دارای وضوح بالا و همچنین نقاط درشت باشد و در بین قسمتهایی که تفاوت رنگ وجود دارد یک فاصله مناسبی موجود باشد.

یکی از انواع نایلونهای بسته بندی نایلونهای استرنچ یا همان نایلونهای پالت بند هستند که برای بسته بندی کردن محصولاتی که دارای ابعاد بزرگی هستند در کارخانه ها و کارگاههای مختلف استفاده می شوند به طور مثال اگر برای خرید مبلمان به فروشگاههای عرضه این محصولات مراجعه کرده باشید نایلونهای بسته بندی را در اطراف مبلهای بسته بندی شده مشاهده خواهید کرد.

در مورد این نایلونها ویژگی ای که وجود دارد این است که از خاصیت آنتی استاتیک برخوردار هستند و از تجمع ضرات الکتریسیته ساکن و همچنین گرد و غبار بر روی نایلون جلوگیری می نمایند.

نایلونهای بسته بندی در صنایع کشاورزی هم موارد استفاده زیادی دارد و عده زیادی از تولیدکنندگان از این نایلونها استفاده می کنند.

دسته دیگر از نایلونهای بسته بندی هم برای بسته بندی کردن مواد غذایی به کار می روند که مهمترین نکته در مورد این مصارف بهداشتی بودن این نایلونها می باشد و باید اضافه کرد که نایلونهایی که برای بسته بندی مواد غذایی به کار می روند در مقایسه با انواع دیگر نایلونها ضخامت کمتری دارد و تایید شده سازمان بهداشت می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید