خرید نایلکس تبلیغاتی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نایلکس تبلیغاتی نایلکس تبلیغاتی ارزان

بهترین نایلکس های مناسب برای تبلیغات توسط خط تولید ویژه این محصول و از مواد درجه یک در کشور ساخته می شود و قیمت آنها بسیار مناسب است.

خرید نایلکس تبلیغاتی ارزان

خرید نایلکس تبلیغاتی

خرید نایلکس تبلیغاتی

برای فروش یک محصول خاص استفاده از روش های گوناگون می توان مشتریان را افزایش دهد و این روش ها بسیار متنوع بوده که از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا استفاده از شبکه های اجتماعی همگی از روش های متداول هستند.

انواع روش های تبلیغاتی از لحاظ هزینه برخی نسبت به دیگران دارای قیمت بیشتری می باشند به عنوان مثال نرخ خدمات تبلیغاتی در شبکه های تلویزیونی بسیار بالا است و استفاده از برخی محصولات مانند نایلکس تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری دارد.

نایلکس تبلیغاتی در واقع همان کیسه های نایلونی معمولی هستند که جنس آنها اغلب از پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن است و قیمت تمام شده تبلیغات را بسیار کم تر می کند چون این کیسه ها توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند که خود نوعی تبلیغات برای کالا یا خدمات به شمار می رود.

این نایلکس ها ابعاد گوناگونی دارند اما جنس همه آنها تقریباً یکی است و از لحاظ طرح و مدل بسیار متفاوت می باشند و نحوه استفاده از این کیسه ها با چاپ انواع تبلیغات بر روی یک یا دو طرف آنها می باشد این مسئله در فروش محصول تاثیر بسیار بسزایی خواهد داشت.

کیفیت این نایلکس ها باید بسیار بالا باشد و در این صورت تصاویر چاپ شده روی آنها وضوح کافی خواهد داشت که استفاده از کیسه های با کیفیت کم توانایی و قدرت آنها را در جذب مشتری می کاهد.

این نایلکس ها از گرانول های پلی اتیلن خالص و درجه یک ساخته شده اند چون استفاده از پلی اتیلن بازیافتی باعث عدم وضوح تصاویر چاپ شده بر روی آن می شود و شفافیت آن را نیز کاهش می دهد بنابراین برای تبلیغات گزینه مناسبی نمی باشد.

ابعاد این کیسه ها با توجه به نوع محصول که در آن قرار می گیرد بسیار متفاوت است و فروشگاه های عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم تحریر و بسیاری از فروشگاه های دیگر از این نایلکس های ارزان قیمت برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.

شماره تلفن و آدرس مغازه نیز گاهی بر روی آنها چاپ می شود و به این ترتیب این محصول فوق العاده ارزان قیمت یک راهنمای بسیار خوب برای خریداران خواهد بود.

جابجایی این کیسه ها توسط خریداران به تبلیغات کمک می کند بنابراین این نایلکس یکی از ابزارهای تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت می باشد و برای همه فروشگاه ها و حتی دست فروشان تهیه آن فراهم می باشد و نسبت به بسیاری از تبلیغات دیگر تاثیرگذاری بیشتری دارد.

ضخامت این نایلکس ها معمولا زیاد است و به این ترتیب به راحتی پاره نخواهد شد و این مزیتی است که باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود و استفاده کنندگان از این نایلکس برای حمل وسایل مختلف استفاده می نمایند و به این ترتیب یک ابزار تبلیغاتی بسیار مناسب می باشند.

قیمت خرید این نایلکس ها با توجه به ابعاد آنها همچنین ضخامت این محصولات متفاوت است همچنین کیفیت تصویری که بر روی آن درج شده بر قیمت نایلکس تاثیر خواهد گذاشت ولی در کل وسیله بسیار ارزان برای هر نوع تبلیغات است.

این کیسه ها مختص صنف خاصی نیستند بلکه اکثر فروشگاه ها عرضه کننده مواد خوراکی و غیرخوراکی برای تبلیغ کالای خود از آن استفاده می کنند و با توجه به جنس خاص این کیسه ها که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و نسبت به نور خورشید حساسیت ندارند.

بهترین نوع این نایلکس ضخامت نسبتا زیادی دارد و و دستگیره های آن نیز با استفاده از پرس حرارتی به بخش بالایی آن وصل شده اند همچنین تنوع رنگ در این نایلکس بسیار زیاد است و چاپ پذیری باعث می شود که هر طرح رنگی یا سیاه و سفید را بتوان بر روی آنها ایجاد کرد.

خرید این نایلکس ها بسیار راحت است و شرکت های تولید کننده زیادی این نایلکس ها را به صورت خام یا آماده به مشتریان ارائه می کنند به این ترتیب که شرکت ها و نهادهای مذکور آن را به صورت خام در اختیار کارگاه های چاپ قرار می دهند یا مشتریان با مراجعه به این کارگاه ها نمونه های آماده را خریداری می کنند.

در مورد قیمت این نوع نایلکس ها باید گفت که هر چه میزان سفارش بیشتر باشد مبلغ پرداختی برای این محصول نیز افزایش خواهد یافت و افزایش حجم سفارش تاثیر قابل توجهی در کاهش قیمت این محصول می گذارد.

نایلکس تبلیغاتی ارزان

 نایلکس تبلیغاتی ارزان در بین تمام ابزارهایی که برای تبلیغات یک کالای خاص از قیمت ارزان تری برخوردار است نایلکس تبلیغاتی را می توان برشمرد که به لحاظ قیمت هیچ یک از وسایل تبلیغاتی قابل مقایسه با آن نیستند و یکی از ارزانترین کالاها در این زمینه است که از فروشگاه ها از این محصول برای تبلیغ کالای خاصی استفاده کنند.

این نایلکس از پلی اتیلن ساخته شده و دسترسی به این محصول در داخل کشور فوق العاده راحت است همچنین قیمت پایانی آن در داخل کشور مناسب خواهد بود و خریداران امکان تهیه آن را به صورت خام از کارخانه های تولیدی داشته و بسیار راحت آن را تهیه می کنند

ارزان بودن این نایلکس ها کاربرد آنها را برای تمام فروشگاه‌ها بسیار آسان کرده است و به آنها کمک می کند تا در توسعه کسب و کار و فروش محصولات خود موفق تر عمل نمایند و این مساله مدیون ارزان بودن بسیار زیاد این محصول تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار است.

قیمت پایین که برای این محصول در سطح کشور وجود دارد مدیون دسترسی فراوان به ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این نوع غذا است اما در نمونه های وارداتی نیز این کیسه ها در مقایسه با کار تبلیغاتی بزرگی که انجام می دهند از نرخ بسیار مناسبی برخوردارند.

قیمت ارزان این محصول به خریداران کمک می کند تا مشتری های بیشتری با این ابزار بسیار ساده و ابتدایی به دست آورند و با هزینه کم تبلیغات خود را انجام دهند و به دست آورند.

نرخ این محصول با توجه به کیفیت و نوع طرح های چاپ شده بر روی آن بسیار متفاوت است به گونه‌ای که اگر از طرح های با تراکم رنگی بالا استفاده شود و میزان نوشته های موجود بر روی این بیشتر باشد تنها به اندازه کمی بر قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید