خرید نایلون وکیوم لباس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نایلون وکیوم نایلون وکیوم لباس

مهمترین مزیت نایلون وکیوم لباس محافظت از لباسها در برابر گرد و خاک و آلودگیها است که حمل و نقل آن را آسان می کند.

خرید نایلون وکیوم لباس

خرید نایلون وکیوم

خرید نایلون وکیوم

برای بسته بندی انواع لباس پوشاک، پتو و غیره از بسته بندی های مختلفی استفاده می‌ شود و از مواد مختلف و از طریق تجهیزات چند لایه هم اکستروژن ساخته شده است.

یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین آنها نایلون وکیوم می باشد و توانسته است خریداران فراوانی را جذب خود کند.

خرید نایلون وکیوم رشد بسیار خوبی دارد و شاید این امر به دلیل مزایای خاص نایلون باشد که برخی از آنها را در ادامه متن بیان می کنیم.

خاصیت بازدارندگی بالای نایلون وکیوم: این محصول ترکیب شده با مواد پلاستیکی مختلف با خاصیت بازدارندگی در برابر اکسیژن، آب، دی اکسید کربن و بو دارد.

عملکرد قوی این نایلون: نایلون وکیوم خواص مقاومی در برابر روغن، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر درجه حرارت بالا در پخت و پز حتی تا دمای 90 درجه سانتیگراد دارد.

همچنین از خاصیت انجماد در دمای پایین، ماندگاری طولانی، حفظ طراوت و بو برخوردار است و از این رو می تواند برای بسته بندی خلاء، بسته بندی آسپتیک و بسته بندی بادی استفاده شود.

کم هزینه بودن نایلونی وکیوم: این محصول در مقایسه با بسته‌ بندی شیشه ای، بسته‌ بندی فویل آلومینیومی و سایر بسته‌ بندیهای پلاستیکی به دلیل فرآیند ساده تولید، هزینه کمی دارد و از محصولات مقرون به صرفه است.

استحکام بالای نایلون وکیوم: این نایلون دارای ویژگی های کشش در طول پردازش است و می توان استحکام کششی را متناسب با آن افزایش داد.

همچنین می توان مواد پلاستیکی مانند نایلون و پلی اتیلن را به آن اضافه کرد تا استحکام بهتری نسبت به سایر بسته بندی های پلاستیکی داشته باشد.

این نایلون بسیار نرم نرمی بوده و عملکرد عالیدر برابر آب و حرارت دارد و وزن سبکی داشته و از این رو میزان خرید آن زیاد است.

نایلون وکیوم بدون آلودگی است و دارای مزیت حفاظت از محیط زیست می باشد که زمیت بزرگی به شمار می آید.

نایلون وکیوم به گونه‌ای طراحی شده‌ است که بسیار انعطاف پذیر است و حداقل رطوبت و اکسیژن را انتقال می دهد و از این رو می‌ تواند به راحتی محصولات خود را با خلاء آب بندی کند تا عمر مفید آنها را افزایش دهد.

شاید یکی از مهم ترین دلایل رونق بازار خرید نایلون وکیوم کاربرد فراوان آن در صنایع مختلف باشد که برای بسته بندی مواد گوناگون استفاده می شود .

این ماده در صنایع نساجی، غذایی، الکترونیک، سخت افزار، شیمیایی، فوتوالکتریک و سایر صنایعی که نیاز به بسته بندی وکیوم دارند، مناسب است.

همچنین این محصول حجم موادی که درون آن قرار می گیرد را تا حد زیادی کاهش می دهد و آنها را کوچک می کند تا به راحتی در بسته قرار گرفته و نیاز به فضای چندانی نداشته باشد.

برای خرید نایلون وکیوم و سعی کنید اندازه آن را متناسب با نوع و حجم مواد انتخاب کنید تا کارایی بهتری داشته و همچنین عمر بیشتری داشته باشد و به راحتی پاره نشود.

همچنین توصیه می کنیم جهت سفارش این محصول به سراغ برندهای معتبر روید تا از بابت کیفیت خوب آن آسوده خاطر باشید؛ البته به قیمت نایلون هم توجه داشته باشید که بر اساس برند، کیفیت و اندازه آن تعیین شده باشد.

در صورتی که جهت خرید نایلون از روش های بی واسطه مانند فروشگاه های آنلاین و کارخانه های تولیدی استفاده کنید، قیمت محصول کاهش پیدا می‌ کند و ارزان تر می شود.

نایلون وکیوم لباس

 نایلون وکیوم لباس یک ماده بادوامی که در برابر فشارهای بالای خلاء مقاومت می کند، تا دمای بیش از دویست درجه سانتی گراد را تحمل می کند و برای کاربردهای کیسه ای که به نرمی بالاتری نیاز است، توصیه می شود، نایلون وکیوم لباس می باشد.

این ماده نرمی و کشیدگی خوبی دارد و باعث می‌ شود که بسته‌ بندی آسان تر و سریع تر تکمیل شود و هزینه کار کاهش یابد و این از مهم ترین مزیت های محصول به شمار می رود.

دیگر اینکه ازدیاد طول آن باعث کاهش پل زدن در گوشه ها و در نتیجه کار کمتر به دلیل وجود رزین های غنی می شود و به طور منحصر به فردی با دستگاه های Tennant و Nobles طراحی شده اند.

نایلون وکیوم لباس گاهی به صورت رول تولید می شود و این رول ها در ضخامت های مختلفی مانند 0.002 و 0.003 اینچ، ضخامت های 25، 54، 60 اینچ (152.4 سانتی متر)، 75 اینچ و 120 اینچ و 304.8 سانتی متر موجود است.

از این رو به راحتی با کمک قیچی باز می شود و وضوح بالایی را برای اسکن پذیری آسان ارائه می دهد.

مهمتر از همه آن که با استفاده از این نایلون هیچ گونه رطوبت و اکسیژنی وارد محفظه نمی شود و در نتیجه لباس از قارچ، بید زدگی و موریانه در امان است و تا مدت طولانی عمر می کند.

نایلون وکیوم با مواد مختلف ساخته می شود که بیشتر از جنس pvc بوده و به همین دلیل مقاومت خوبی دارد و به راحتی سوراخ و پاره نمی شود و در برابر سرما و انجماد ترک نمی‌ خورد.

البته به شرط آنکه لباس ها به خوبی تا شود و درون آن قرار گیرد تا اجزای لباس مانند زیپ و دکمه فلزی و غیره با نایلون برخورد نکرده و آن را پاره نکند و سعی کنید لباس ها را منظم و تاکرده درون آن بگذارید.

همچنین دارای زیپ است که به راحتی باز و بسته می شود و استفاده از آن آسان است و در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ تولید شده و تنوع گسترده ای در ابعاد آن وجود دارد و می توان برای لباس های کوچک و بزرگ نایلون مناسب را انتخاب کرد.

وجود نایلون وکیوم لباس برای بسته بندی انواع لباس ها ضرورت دارد و با داشتن خریداران فراوان لازم است که از روش های مختلف در بازار عرضه شود.

خرید و فروش مجازی این محصول رونق بهتری داشته و طرفداران زیادی هم دارد و سایت حاضر نیز ارائه دهنده نایلون وکیوم لباس با کیفیت های گوناگون می باشید که با نرخ ارزان در اختیار شما قرار می گیرد.

برای سفارش این محصول با همکاران ما تماس بگیرید و در اسرع وقت محصولتان را دریافت کنید و از بابت عالی بودن کیفیت و مناسب بودن نرخ نایلون آسوده باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید