تولید کیسه نایلون حبابدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید نایلون حبابدار کیسه نایلون حبابدار

برای نگهداری بسیاری از کالاها و محصولات استفاده از کیسه نایلون حبابدار بهترین انتخاب است که تولید آن در داخل کشور با بهترین کیفیت انجام می شود.تولید کیسه نایلون حبابدار

تولید نایلون حبابدار

تولید نایلون حبابدار

استفاده از پلی اتیلن برای تولید انواع مختلف نایلون بسیار متداول است و هنوز نیز این پلیمر به دلایل مختلف پرمصرف ترین ماده برای تولید آنها است چون استفاده از محصولات دیگر نیاز به هزینه بیشتری دارد.

این نوع محصول به راحتی در محیط تجزیه نمی شوند اما چاره‌ای جز استفاده از آن در حال حاضر نیست علاوه بر این ویژگی هایی که این پلیمر دارد نسبت به دیگران بسیار عالی تر است و خصوصیات بهتری دارد.

تولید این پلیمر در کشور ما برای تامین نیاز داخلی مناسب است و حجم زیادی از این محصول در کارخانه های تولید کننده آن عرضه می شود تا نیاز صنایع بسته بندی و حتی ساختمان سازی را تامین کند تا به این شکل واردات آن لزومی نداشته باشد.

تولید نایلون حبابدار از پلی اتیلن با کیفیت باید انجام شود و استفاده از نوع بازیافتی این پلیمر برای تولید آن اصلاً مناسب نیست چون یکی از ویژگی های این نایلون قدرت انعطاف پذیری بالای آن است و در صورت استفاده از پلی اتیلن بازیافتی چنین ویژگی را نخواهد داشت.

استفاده از نوع درجه یک این پلیمر نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است در غیر این صورت کارایی این نوع نایلون مناسب نخواهد بود و حتی در مواردی می تواند برای سلامتی مناسب باشد.

برای تولید این نایلون از گرانول های پلی اتیلن تولید شده در صنایع پتروشیمی استفاده می شود که امکان تولید داخلی آنها از رنگ های مختلف این روزها وجود دارد اما معمولاً از گرانول های شفاف و سفید برای تولید این محصولات استفاده می شود.

خط تولید این محصول با نایلون های معمولی بسیار متفاوت است زیرا نایلون حبابدار اصولاً از دو لایه تشکیل شده که لایه زیری صاف بوده و لایه رویی به صورت حباب مانند است و دارای مقدار مشخصی از هوا است که بر میزان عایق بودن این نایلون تاثیر می گذارد.

تولید نایلون ها در خط تولید ویژه به سرعت انجام می گیرد و این محصول در عرض و طول های متفاوتی تولید می شود به صورت رول یا ورق در می آید که هر یک از آنها موارد استفاده مشخصی دارند.

نوع رولی این محصول بیشتر برای بسته بندی مرسولات استفاده می شود در حالی که نوع ورقه ای بیشتر نقش عایق را دارد و در دیوارها و کف مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید این نایلون انواع نیاز در بازار نیز در نظر گرفته شده است و بر اساس این نیاز عرض های مختلفی از این محصول تولید می شود به طوری که برخی از نمونه های این نایلون دارای عرض ۳۰ سانت بوده و در برخی از آنها عرض به بیشتر از دو متر نیز می رسد.

در سال های اخیر استفاده از دستگاه های مخصوص برای ساخت این نوع نایلون باعث شده تا کیفیت این محصولات بسیار بالاتر رود و شاهد تنوع بیشتری در اندازه های حباب ها می باشیم.

برخی از این نایلون ها دارای حباب کوچک و برخی دارای حباب های بزرگتری است که این مسئله بر کارایی و قدرت واکنش پذیری آن در برابر ضربه بسیار تاثیر خواهد گذاشت و این کارایی آنها را بسیار بالا می برد.

کارخانه های تولید کننده نایلون های مذکور محدودیتی برای تولید نمونه های مختلف این محصول ندارند و بر اساس نیاز و درخواستی که توسط مشتری ها اعلام می شود امکان تولید نمونه های مختلف آن در ابعاد و اندازه های مختلف وجود نخواهد داشت.

هر روز به تنوع موجود در این نوع نایلون ها اضافه می شود و نیاز خریداران با پایین ترین قیمتی که ممکن است تامین خواهد شد و محصولات باکیفیت تر در اختیار همه مشتریان این محصول در سراسر ایران قرار می گیرد.

کیسه نایلون حبابدار

 کیسه نایلون حبابدار برای بسته بندی مناسب و ارسال امن محصولات مختلف همچنین محافظت از آنها در برابر تماس هوا و رطوبت کیسه نایلون حبابدار یکی از بهترین گزینه ها است که نه تنها تمام مزیت های یک کیسه محافظ خوب را دارد بلکه از محتویات داخل خود در برابر ضربه محافظت می کند.

این نایلون محصولی استثنایی است که مشابهی برای آن وجود ندارد چون انواع بسته بندی ها از قبیل کیسه های مقوایی و نایلونی دیگر هیچ یک از مزایای ذکر شده را ندارند و تنها برخی از این مزیت ها را دارا هستند.

این کیسه نایلونی خاص با داشتن حباب های زیاد بر روی بخش روی خود و توانایی و ظرفیت بسیار بالایی در محافظت از اشیا و کالاها دارد در خالی که در جعبه های مقوایی بسته بندی این مزیت وجود ندارد.

این کیسه در کارخانه های تولید کننده این محصول در ابعاد مختلفی ساخته می شود و به این ترتیب برای قرار گرفتن اشیاء در اندازه‌های گوناگون کاربرد دارد همچنین نسبت به بسیاری از بسته بندی های دیگر ارزان تر است.

در کنار تمام مزیت هایی که قبلا گفته شده نرخ مناسب این محصول یکی از ویژگی‌های اصلی آن است که به آن امتیازی خاص و استثنایی می دهد و همین مسئله باعث شده که از بهترین نوع بسته بندی ها و کیسه های نایلونی باشد.

برای خرید این کیسه خاص باید مستقیماً با تولید کننده آن که از بهترین ماده اولیه یعنی گرانول های شفاف و رنگی پلی اتیلن استفاده می کند تماس برقرار کرد و اطلاعات بیشتری را در مورد این کیسه و قیمت و نوع آن به دست آورد.

سفارش این محصول به صورت عمده پذیرفته می شود و سفارش های خرد به دلیل قیمت بالا صرفه اقتصادی برای خریدار نخواهد داشت اما کسانی که در تعداد زیاد این کیسه های نایلونی را درخواست می دهند بدون شک هزینه بسیار کمتری را برای خرید آن پرداخت می کنند.

مشتریان عمده با مراجعه به این سایت با نمونه های مختلف این کیسه آشنا می شوند و از ابعاد و مشخصات این کیسه ها مطلع شده تا بر اساس نیازی که به هر یک از آنها دارند نسبت به سفارش گزینه های مناسب اقدام شود.

سفارشات با کمترین هزینه حمل و نقل و بسیار سریع به دست خریداران آنها در سراسر کشور خواهد رسید و به بازارهای کشورهای همسایه که مشتری بسیار خوبی برای این محصول هستند نیز صادر می شود که قرصت خوبی برای سود بیشتر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید