تولید عمده نایلون حبابدار صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید انواع نایلون حبابدارفروشنده عمده نایلون حبابدار صنعتی

مجموعه ما یکی از بزرگ‌ ترین مراکز تولید عمده نایلون مالچ حبابدار صنعتی در کشور می‌باشد ما توانسته‌ایم بهترین نایلون حباب دار را از مواد اولیه درجه یک تولید و سپس آن را به قیمت مناسب و اقتصادی به فروش برسانیم عرضه بدون واسطه نایلون باعث شده‌ است، نقش دلالان در خرید و فروش این محصول حذف‌ شده و مشتریان عزیز بتوانند نایلون حباب دار را با قیمتی ارزان و به‌ صرفه خریداری نمایند. برای ثبت سفارش و خرید نایلون می‌توانید به سایت اینترنتی شرکت معتبر ما مراجعه نمایید. برای اطلاع از قیمت روز نایلون حباب دار می‌توانید با واحد فروش و پشتیبانی در تماس باشید.

تولید عمده نایلون حبابدار صنعتی

مراحل تولید انواع نایلون حبابدار

مراحل تولید انواع نایلون حبابدار

در مراکز تولیدی معتبر با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز اقدام به تولید نایلکس حباب دار می‌نمایند که ابتدا نیاز به داشتن دستگاه اکسترور بوده که مواد اولیه را داخل آن قرار داده تا به‌ صورت ورقه‌ای در بیاید، سپس توسط قطعه‌ای دیگری ضخامت لازم به این ورقه‌ها داده می‌شود بعد از این مراحل از خشک‌ کن عبور می‌کنند و به‌ صورت رول و پیچیده در هم قسمت‌های اضافی آن را برش داده و نایلون حباب دار به‌ صورت رول شده تهیه می‌شود.

مواد اولیه‌ای که برای نایلون حباب دار استفاده می‌شود رزین پلی‌اتیلن است که توسط دستگاه ذوب‌ شده و بعد از این‌ که مایع شد آن را روی تخت مخصوصی ریخته و سپس نازک می‌کنند تا دو لایه نایلون تولید گردد که به همدیگر متصل هستند و مقداری هوا نیز در آن جمع شده‌ است.سپس این نایلون را به وسیله یک دستگاه استوانه‌ای می‌پیچند، عملکرد این استوانه سوراخ‌هایی است که روی پلاستیک قرار می‌گیرد و به‌ صورت مکنده هستند و باعث می‌شوند که نایلون حباب دار تولید شود.

برای نایلون نایلکس سه‌ لایه هم به‌ همین‌ ترتیب عمل می‌شود،فقط میزان ضخامت آن بیشتر می‌شود در صورتی‌ که از مواد اولیه و پلی‌اتیلن مرغوب در تولید نایلون استفاده شود، این نوع نایلون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جهت صنایع مختلف می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.

فروشنده عمده نایلون حبابدار صنعتی

فروشنده عمده نایلون حبابدار صنعتی مجموعه ما به‌ عنوان برترین فروشنده عمده نایلون گلخانه حبابدار صنعتی در کشور مطرح گردیده‌ است چرا که همواره به تولید نایلون رکابی با استفاده از بهترین مواد اولیه اشتغال داشته و سپس آن را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان محترم به‌ صورت اینترنتی و تلفنی قرار می‌دهد. ما علاوه‌ بر تولید و فروش نایلون حباب دار در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات این محصول در کشورهای خارجی از جمله کشورهای خاورمیانه بپردازیم. کیفیت بسیار بالا به‌ همراه قیمت مناسب باعث شده‌ است از سطح فروش و تقاضای مناسبی در سطح بین‌الملل برخوردار باشیم.

  • تبلیغات: 
    1. خرید نایلون دسته دار فروشگاهی
    2. انواع نایلون های کشاورزی در بازار
    3. مراکز عرضه پلاستیک رکابی اصفهان
    4. تولیدی سفره یکبار مصرف مشکی ارزان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید