تولیدکننده نایلکس درجه 1 کاغذی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نایلکس چگونه است؟مختصری درباره جنس نایلکس کاغذیمرجع فروش نایلکس کاغذی

نایلکس کاغذی درجه یک، یکی از انواع مختلف نایلکس هایی می‌باشد، این نوع نایلکس کاغذی از مواد اولیه متفاوتی تولید می شود که ضخامت بالایی دارد و به دلیل کیفیت مناسب امکان جابجایی اقلام و محصولات مختلف را دارا می باشد، قابلیت تجزیه پذیری فراوان و همچنین بازیافت پذیری این محصول باعث شده است که میزان محبوبیت آن در بین عموم افراد بسیار زیاد باشد و تولید کنندگان نایلکس درجه 1 کاغذی برای جلب رضایت مشتریانشان از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و آنها را نیز با قیمت مناسب در بازارها و توزیع و پخش می نمایند.

تولیدکننده نایلکس درجه 1 کاغذی

انواع نایلکس چگونه است؟

انواع نایلکس چگونه است؟

نایلکس ها محصولاتی هستند که از جنس ها و مواد مختلفی تهیه و تولید می‌شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خاصیت های مختلفی می باشند.

همچنین ضخامت نایلکس و ظاهر متفاوت و قدرت تحمل و رزن مختلف و ابعاد های کوچک و بزرگ از دیگر شاخصه های این محصول است که افراد می‌توانند متناسب با نیازی که دارند از هر کدام از آنها تهیه و خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

اکنون نیز به چند مورد از نایلکس ها اشاره خواهیم کرد و در مورد ویژگی ها و کاربردهایشان اطلاعات مختصری را برای شما عزیزان خواهیم داد تا با انواع این محصول آشنا شوید.

  • نایلکس رکابی یا دسته رکابی از آن دسته نایلون هایی می باشد که در تولید و تهیه آن از ماده شیمیایی به نام پلی اتیلن و مواد پلاستیکی استفاده می شود، این نوع نایلکس در ابعاد مختلفی تولید می گردد که از کوچک تا بزرگ برای لوازم‌و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، قدرت مقاومت فراوان در برابر بارهای سنگین باعثی عدم ایجاد تغییر در شکل ظاهری آنها می‌شود
  • از دیگر نایلکس هایی که در بازار ها وجود دارد نایلکس دسته دار چاپی می باشد این محصول همانطور که از نامش پیداست، دارای تصاویر تبلیغاتی مختلف از برندهای متنوع می باشد، به این صورت که برند های فروشگاهی مختلف که در صنف های مختلف: مثل لوازم برقی و خانگی، پوشاک مواد غذایی برای بازدهی بیشتر و افزایش مشتریان شان از این تبلیغات استفاده می کنند تا میزان فروش خود را افزایش دهند قرار دادن تبلیغات بر روی نایلون چاپی ایده بسیار منحصر به فردی است که در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی می کند.
  • نایلکس های دسته تقویت یا دسته سر خود یکی دیگر از انواع نایلکس هایی است که با قرار گرفتن دسته ی آنها بر روی سطح خود نایلکس قرار دارد و به همین دلیل نحوه حمل و نقل آنها را بسیار آسان تر کرده است.

مختصری درباره جنس نایلکس کاغذی

مختصری درباره جنس نایلکس کاغذی همانطور که گفتیم نایلکس های کاغذی به دلیل خاصیت تجزیه پذیری و همچنین بازیافتی که دارند از محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی نیز نسبت به دیگر نایلکس ها برخوردار می باشند به همین دلیل در این قسمت از مطلب خواستیم اطلاعات مختصری درباره جنس نایلکس های کاغذی برای شما عزیزان شرح دهیم.

کارخانه های تولید و بسته بندی پاکت های کاغذی و یا نایلکس های کاغذی از کاغذی به نام کرافت با کیفیت بالا و ضخامت فراوان استفاده می‌کنند که این نوع کاغذها و مقواهای ها استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به دیگر نوع خود دارند، و همچنین با داشتن تنوع فراوان در طرح و رنگ در در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به طور مثال این نوع نایلکس های کاغذی، در رنگ‌های قهوه‌ای و سفید با وزن های مختلفی تولید می شوند به این صورت که اگر وزن پاکت ها نسبت به حد استاندارد بیشتر باشد نشان از ضخامت بیشتر آنها خواهد داشت و برای محصولات سنگین تر مناسب می باشند.

و اگر وزن کمتری داشته باشند نشان دهنده نازک تر بودن ورق کاغذ این نایلکس دار که برای جابجایی اجسام با وزن های سبک در مقدار کمتری مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع فروش نایلکس کاغذی

مرجع فروش نایلکس کاغذی در حال حاضر تمام افراد برای جابجای محصولات و لوازمی که از فروشگاه ها و مراکز فروش خریداری می‌کنند از انواع نایلکس های کاغذی استفاده می کنند زیرا که این نایلکس ها مقاومت زیادی دارند و همچنین به دلیل داشتن خاصیت تجزیه پذیری و عدم آسیب به کره زمین از محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

نمایندگی ها و مرجع فروش این نوع نایلکس های کاغذی برای اینکه نیاز مشتریان خود را تامین کنند و روزانه میزان فراوانی از آن را از کارخانه‌های تولیدی خریداری می‌کنند و در مراکز فروش مختلف بر اساس تقاضایی که وجود دارد به فروش می‌رسانند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

عاطفه امینی نسب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: عاطفه امینی نسب

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09129266750

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: Newnaylex@gmail.com

مجموعه نیو نایلکس شما را به خرید بهترین محصولات نایلکس شلیف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

3

3 پاسخ به “تولیدکننده نایلکس درجه 1 کاغذی”

  1. سلام نایلکس ها محصولاتی هستند که از جنس ها و مواد مختلفی تهیه و تولید می‌شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خاصیت های مختلفی می باشند.من نایلکس درجه ۱ کاغذی سفارش دادم

  2. سلام خسته نباشید من قبلا هم از سایت شما خرید کردم و رضایت کامل دارم لطفاً بفرمایید که آیا شما کاغذ ساندویچ سفید هم دارید یا فقط در بخش نایلکس فعالیت می‌کنین؟

    • سلام کاربر گرامی
      برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید